گل‌گهر مشروعیت تورنمنت سه‌جانبه سهمیه آسیا را زیر سؤال برد

یک روز پس از اعلام رسمی تورنمنت سه جانبه برای تعیین سهمیه آسیایی، باشگاه گل‌گهر مخالفت صریح خود را با آن اعلام کرد و در اطلاعیه‌ای نوشت که در صورت تصمیم برای برگزاری یک تورنمنت، باید رقابت‌های جام حذفی برگزار شوند.

در این نامه که خطاب به مهدی تاج نوشته شده البته صحبتی از انصراف یا عدم حضور در مسابقه نیامده اما باشگاه گل‌گهر اعلام کرده باتوجه به پایان قرارداد بازیکنان و عدم شرایط لازم برای آماده سازی، وضعیت برای این تیم چندان مساعد نیست و آنها امکان بازی ندارند. 

این اطلاعیه را بخوانید: