سقوط جنگنده آمریکایی در واشنگتن
یک جنگنده روز یکشنبه در نزدیکی دریاچه «ریمراک» در ایالت واشنگتن آمریکا سقوط کرد.
یک جنگنده روز یکشنبه در نزدیکی دریاچه «ریمراک» در ایالت واشنگتن آمریکا سقوط کرد.
رسانههای عبری اعلام کردند ۱۲ فروند جنگنده آمریکایی اف-۲۲ در فلسطین اشغالی فرود آمدند. این اقدام در حالی صورت گرفته که اسرائیل سطح آمادهباش داخلی خود را بالا برده و خود را برای واکنش به هرگونه اقدام احتمالی آمریکا علیه ایران آماده میکند.
همزمان با مذاکرات هستهای ایران و آمریکا، بیش از ۵۰ فروند جنگنده آمریکایی به خاورمیانه اعزام شدند؛ تحلیلگران هشدار میدهند این تحرک نظامی میتواند تنشها در منطقه را افزایش دهد.
بلومبرگ نوشت: تصاویر جدید منتشرشده توسط سنتکام از تیکاف جنگندههای F/A-18E/F سوپرهورنت از عرشه ناو هواپیمابر هری اس ترومن (CVN-75) را نشان میدهد.
وزارت دفاع روسیه از مقابله با یک فروند جنگنده آمریکایی خبر داد که ضمن پرواز بر فراز دریای نروژ، در حال نزدیک شدن به حریم هوایی روسیه بود.
مقامهای آمریکایی از گم شدن اف-۳۵ بعد از «ایجکت» کردن خلبان این جنگنده در ایالات کارولینای جنوبی خبر دادند و ارتش آمریکا از مردم برای پیدا کردن آن درخواست کمک کرده است.
گارد ملی آمریکا اعلام کرد که امروز چهارشنبه یک فروند جنگنده اف ۱۶ این کشور در هنگام انجام پرواز آموزشی سقوط کرده است.
تحلیلگر مسائل غرب آسیا درباره تعرض جنگندههای آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران گفت: اگر این جسارتها و گستاخی آمریکا با برخورد جدی جمهوری اسلامی روبرو نشود، ممکن است به اقدامات خطرناکتر و هزینه سنگینتری منجر شود.