قیمت نصب انواع جک درب اتوماتیک و کرکره کنترلی برقی

انواع جک پارکینگی درب اتوماتیک و کرکره برقی ریموت دار کنترلی :

در سالهای اخیر شرکت های زیادی از جمله ایمن صنعت مبادرت به تولید و فروش انواع جک درب پارکینگ و کرکره های برقی صنعتی ، فروشگاه ، پارکینگ و پنجره نموده اند که به لحاظ تنوع محصولات و رنگ آن ،استقبال خوبی از جانب مشتریان صورت گرفت ؛ که در ابتدا به لحاظ سنگینی کرکره های قدیمی ، خرابی های مکرر آنها و به تبع آن ناراحتی هایی از قبیل دیسک کمر و غیره ،کرکره های قدیمی به سرعت جای خود را به کرکره های برقی داده و به مرور زمان با بالا رفتن میزان ساخت و ساز در کلانشهرها و فروش آن با قیمتی مناسب ؛کرکره های برقی جایگرین درب های لولایی و کشویی شدند.

انواع جک پارکینگی درب اتوماتیک و کرکره برقی ریموت دار کنترلی

کرکره برقی :

کرکره برقی علاوه بر کیفیت؛ دارای طرح‌، اشکال، رنگ و ابعاد متنوعی در بازار است؛ که باعث هارمونی بین درب و نمای ساختمان می‌شود. اصولا کرکره های برقی بر اساس جنس تیغه و نوع موتور دسته بندی می شوند، تعادل بین تیغه و موتور نیز خود می تواند عامل مهمی قلمداد شود و عملکرد کرکره برقی را در سطح بالایی ارایه کند. همانطور که می دانید کرکره های برقی از نظر موتور به سه دسته موتور ساید، توبولار و سانترال تقسیم می شوند و از نظر جنس تیغه شامل دسته بندی زیر می باشند:

آلومینیوم یا آکسترود

تیغه فوم دار گالوانیزه

تیغه شفاف یا پلی کربنات

تیغه پانچ دار یا همان سوراخ‌دار

تیغه فوم دار

تیغه رول گیتر

کرکره برقی

 

تیغه کرکره برقی

تیغه کرکره برقی به عنوان عضو اصلی و مهم کرکره برقی است، که در صورت استفاده از برند مطرح و با کیفیت تیغه کرکره برقی می توان بر طول عمر و نحوه عملکرد صحیح کرکره برقی تاثیر به سزایی داشته باشد. به طور حتم امروزه بیش ترین استفاده در زمینه ساخت کرکره برقی از تیغه های آلومینیومی سرچشمه می گیرد، بعد از این مهم می توان به عنوان بیش ترین درصد استفاده به جنس گالوانیزه تیغه ها اشاره داشت که دارای قیمت کمتری نسبت به سایر تیغه ها می باشد. جدیدترین تیغه های رایج در بازار از جنس پلی کربنات می باشد که علاوه بر زیبایی دارای دوام فوق العاده ای است.

موتور کرکره برقی

جزو اصلی کرکره اتوماتیک موتور آن است که باعث به حرکت در آمدن تیغه ها می گردد. همانطور که گفته شد موتور درب کرکره ای به سه دسته کلی تقسیم می شوند، به طور مثال برای کاربرد های زیر 9 متر و برای مغازه ها از موتورهای توبولار و برای کاربردهای بالای 9 متر و اماکنی همچون پارکینگ از موتور های ساید استفاده می شود. موتور های سانترال کرکره برقی در مرکز شفت کرکره برقی قرار می گیرد و از مزایای این نوع موتورهای کرکره برقی حرکت سریع و روان در مقایسه با موتور کرکره توبلار و ساید می باشد. بدلیل اینکه این موتور نیاز به فنر بندی شفت کرکره برقی دارد نصب آن مشکل و هزینه نصب آن بالا می باشد و این مهم خود می تواند جزو کم کاربرد بودن این محصول به شمار رود.

چرا کرکره برقی پارکینگی جایگزین مناسبی برای دربهای فلزی می باشند؟

1) دربهای فلزی که غالبأ از نوع ورق و یا فرفورژه می باشند چون هزینه ساخت و اجرای آن بسیار بالاتر از هزینه تیغه کرکره برقی می باشد لذا مشتریان دیگر بجای پرداخت 2 هزینه ساخت درب و اتوماتیک نمودن آن که غالبا دوبرابر هزینه یک کرکره برقی در همان ابعاد می باشد روی به خرید کرکره برقی آورده

2) درهای پارکینگی چه از داخل باز شوند و چه از خارج , فضای را اشغال می نمایند که با توجه به ساخت ساختمانها در حال حاضر و محدودیت فضا در پارکینگها از کرکره برقی می توان جایگزین مناسبی نسبت به درب اتوماتیک نام برد چراکه کرکره برقی به هیچ وجه از مساحت پارکینگ فضایی را اشغال نمی نماید

3) ماندگاری رنگ در درب اتوماتیک پارکینگ بواسطه استفاده آنها از رنگهای روغنی و غیره در کوتاه مدت از بین رفته و ناپسند و نامتعارفی را به ساختمان می بخشد ولذا در درب اتوماتیک پارکینگ چون از سیستم رنگ الکترو استاتیک استفاده می شود رنگ کرکره به هیچ وجه از بین نمیرود و تا مادامی که ساختمان پاربرجاست رنگ کرکره نیز مانند روز اول شفاف و درخشان می باشد

4) در صورت اصابت خودرو و یا مواردی دیگر با درب اتوماتیک که غالبا باعث خرابی درب ودر اکثر موارد خساراتی از قبیل افتادگی لنگه درب , افتادگی چارچوب درب , شکستگی جک درب اتوماتیک و غیره بوجود می آورد اما در سیستم کرکره برقی چنانچه خسارتی از این قبیل به کرکره وارد شود فقط با تعویض تعداد محدودی تیغه کرکره که آسیب دیده اند خسارتی به دیگر اقلام کرکره وارد نمیشود.

شرکت ایمن صنعت با فروش انواع کرکره برقی و درب اتوماتیک درخدمت شما مشتری محترم می باشد و تمامی محصولات کرکره برقیدارای گارانتی و خدمات پس از فروش , تعمیرات و نصب کرکره برقی , درب اتوماتیک , درب شیشه ای اتوماتیک , کرکره پنجره ,درب اتوماتیک پارکینگ , کرکره پلی کربنات شفاف , کرکره رول گیتر , درب رول آپ و… میباشد.

جک پارکینگی :

برای خرید جک درب پارکینگ باید به نکاتی توجه کرد تا محصولی  را انتخاب کنید که مناسب شرایط درب پارکینگ شما باشد تا در آینده جک ها زودتر از عمرشان خراب نشود و باعث آزار و اذیت شما نشوند. اولین موردی که در هنگام خرید جک باید به آن توجه کنید، ورودی ساختمان است. عرض ورودی اصلی ترین شرط تعیین نوع و وزن درب است. طول بازوی جک های پارکینگ معمولا 400، 500، 600، 700، میلیمتر هستند، هرچه عرض درب پارکینگ بیشتر باشد باید از جک با طول بازو بیشتر استفاده شود زیرا گشتاور بیشتری ایجاد میشود و نیروی جک ها برای بازو بسته کردن درب ها بیشتر میشود و در نتیجه طول عمر جک ها بیشتر میشود. روان بودن و حرکت راحت درب، در میزان فشاری که به آن وارد می آید تاثیر گذار است، پس این نکته را هم در نظر بگیرید. شمالی یا جنوبی بودن ساختمان شما نیز تاثیر مستقیم بر انتخاب جک دارد، چون ممکن است میزان حرکت درب و جهت آن را با محدودیت مواجه کند.

جک درب پارکینگ

بهترین مارک خارجی جک درب پارکینگ کدام‌اند؟

در بین انبوه مارک‌های برتر جهانی جک پارکینگی ، برندهایی خارجی جک پارکینگی نظیر فادینی، فک و پروتکو در ایران موجود هستند. برند فک از برندهای برتر و مشهور جهانی است که خوشبختانه در ایران نیز موجود است. این برند سابقه طولانی در تولید جک پارکینگ و انواع درب‌های اتوماتیک دارد؛ متاسفانه به دلیل شهرت برندهای برتر جهانی نمونه‌های تقلبی زیادی را با این برندها تولید می‌کنند که در هنگام خرید باید در انتخاب خود دقت کنید و خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید. از میان برند مطرح جهانی که در ایران عرضه می‌شوند را می‌توان به برند فک (FACC)، فادینی (Fadidni)، کالیپسو (Calypso)، بی اف تی (BFT)، اپتیمو (optimo)، نایس (nice)، جینیس (Genius)،  ایور (Ivor)، بنینکا (Beninca)، جی بی دی (GiBiDi)، والنسیا (Valensia)، زومر (Zoomer)،  لایف (life) و پروتکو همگی کیفیت خوبی دارند و از این رو نیز گارانتی و خدمات پس از فروش بالایی نیز دارند.

برندهای ایرانی جک درب پارکینگ نیز فراوانی زیادی دارند و انتخاب را از بین آن‌ها آسان می‌کند. از بین برندهای جک درب پارکینگ ایرانی می‌توان به برندهای سیماران، سوزوکی، تابا، تکنما، الکتروپیک یوتاب، لنسر، فلای، میلان، پرایم، سهند، جابان، ویرا، آلدو، یال، محک و سورنا اشاره کرد.

تمامی برندهای نام برده شده، چه ایرانی و چه خارجی همگی از کیفیت ساخت معقولی برخودار هستند و به طبع قیمت متناسبی دارند. نرخ قیمت جک‌های درب پارکینگ با توجه به توانایی آن‌ها در باز و بسته کردن وزن‌های بیشتر از قیمت بالاتری برخودارند. جک‌هایی که وزن کمتری را باز و بسته می‌کنند یا در واقع توان کمتری دارند، قیمت پایین تری هم دارند و هرچه توان آن‌ها در باز و بسته کردن بیشتر شود و به طبع قیمت هم بیشتر می‌شود.