جواب یک پرسپولیسی به ادعای استقلالی ها/ پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

مرتضی کرمانی مقدم  در خصوص این که برخی اعتقاد دارند صعود  پرسپولیس  از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کار ساده‌ای بود و این تیم در گروه مرگ قرار نداشت، گفت: نمی‌دانم این چه حرفی است که می‌زنند. شرایط پرسپولیس در گوا با آن همه مشکل که وجود داشت از خود مرگ بدتر بود و دیگر نیازی به گروه مرگ نبود. وضعیت بد آب و هوایی هند، شرایط کرونایی و تمام مسائل کار را سخت کرده بود. به خاطر همین صعود پرسپولیس کار بزرگی بود. سال گذشته که پرسپولیس فینال رسید آیا باز هم تیم‌ها ضعیف بودند؟ اینها می‌خواهند پرسپولیس را وارد حاشیه کنند؛ وگرنه می‌دانند که کار پرسپولیس چقدر بزرگ بوده.

وی ادامه داد: مگر کسی می‌تواند بگوید که وضعیت پرسپولیس در این شش بازی آسیایی بد بوده است؟! پرسپولیس با قدرت مقابل همه ظاهر شد و بهترین نتیجه را هم گرفت. مطمئن باشید این تیم شانس اول قهرمانی در آسیا است، آن هم در شرایطی که امسال تجربه تیم بیشتر هم شده و می‌شود روی قهرمانی آن‌ها حساب کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد خط حمله این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: با بازگشت آل کثیر شرایط خیلی خوب شده. او و مغانلو یکی از زوج‌های بی‌نظیر تاریخ خط حمله پرسپولیس هستند، مخصوصاً مغانلو که پایش به گلزنی باز شده است.

کرمانی مقدم خاطرنشان کرد: تا زمانی که شهریار مغانلو گل اول را برای پرسپولیس نزده بود شرایط خیلی خوبی نداشت، اما الان که موتور گلزنی اش روشن شده خیلی به پرسپولیس می‌تواند کمک کند زوج مغانلو و کثیر فوق العاده هستند.

وی ادامه داد: مهدی ترابی هم عملکرد بی‌نظیری داشت. او یا گل زد و یا پاس گل داد، مثل امید عالیشاه. پس نتیجه می‌گیریم که خط حمله پرسپولیس نمره قبولی گرفت. واقعا بازی کردن در تیمی مثل پرسپولیس کار سختی است، اما بازیکنان فعلی توانستند کاملاً با شرایط تیم یکی شوند.

پبشکسوت پرسپولیس در پایان درباره آینده این تیم در لیگ ایران گفت: هم پرسپولیس کار سختی دارد و هم تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند. الان دست یحیی برای هر تاکتیکی باز است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. اگر برخی حمایت‌ها از برخی تیم‌ها نباشد پرسپولیس بدون هیچ حرف و حدیثی باز هم قهرمان ایران می‌شود.