اورهال سه فروند بالگرد در پایگاه چهارم هوانیروز

 با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ، امروز (چهارشنبه) سه فروند بالگرد بازآماد شده در پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در اصفهان به ناوگان پروازی این نیرو الحاق شد.

امیر  قربانی در مراسمی که به همین مناسبت در پایگاه چهارم هوانیروز در اصفهان برگزار شد، با اشاره به بازدید خود از اقدامات تیم‌های فنی، تعمیر و نگهداری و دیدارش با خلبانان این پایگاه اظهار داشت: اقدامات این جوانان یادآور رشادت‌ها و حماسه‌های سال‌های دفاع مقدس است و به این تلاش و کوشش دست‌مریزاد می‌گویم.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی ۹۸ فروند بالگرد هوانیروز ارتش در حماسه آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس اظهار داشت: فرهنگ سوم خرداد، فرهنگ رشادت و عشق و حماسه است و اکنون نیز همان فرهنگ و همان عشق در هوانیروز ارتش جاری است.

فرمانده هوانیروز ارتش ادامه داد: هوانیروز گوش به فرمان ولایت بوده و آماده است تا در هر عرصه‌ای، حماسه‌ای جدید متناسب با شرایط زمانی و مکانی خلق کند.

بالگرد

امیر سرتیپ خلبان قربانی خاطرنشان کرد: دانش بازآماد بالگرد، سال‌ها است که به عنوان یک دانش بومی در هوانیروز بازتولید شده و امروز برای بازآماد بالگردهایمان متکی به دانشمندان و جوانان هوانیروز هستیم.

همچنین امیر سرتیپ دوم خلبان سید قاسم خاموشی، فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از آخرین تلاش‌های صورت گرفته برای ارتقا و تقویت ناوگان بالگردی این پایگاه گفت: سه فروند بالگرد بازآماد شده توسط متخصصان این پایگاه به صورت اساسی تعمیر و به پرواز درآمدند و به ناوگان پروازی گردان‌های شکاری، هجومی و شنوک این پایگاه خواهند پیوست.

وی افزود: روند ارتقای توان رزمی تجهیزات و کارکنان این پایگاه در دفاع از عزت میهن اسلامی و خدمت مردم، هر روز قوی‌تر از گذشته است.