جدا از نتیجه قهرمانید

مسعود سلطانی فر در بازدید از تمرینات تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی در جمع ملی پوشان کشتی ایران، عنوان کرد: میدان المپیک عرصه بسیار مهمی در ورزش است و بهترین های دنیا در آن رقابت می کنند.

وی تصریح کرد: حضور در المپیک و  کسب سهمیه این رقابت ها آرزوی ورزشکاران، دستاورد و افتخاری بزرگ است که خود یک مرحله از قهرمانی به شمار می رود.

وزیر ورزش و جوانان خطالب به ملی پوشان کشتی تاکید کرد: در المپیک فارغ از هر نتیجه ای که بگیرید برای ملت ایران قهرمان هستید و همین که مجوز ورود به ایران رقابتها را دارید دستاورد بزرگی است.

سلطانی فر گفت: همه قهرمانان آرزو دارند تا در المپیک مدال کسب کنند و برای این هدف، سختی ها و دوری از خانواده را به جان خریده اند که بهترین نتیجه را بگیرند. مطمئنا با عنایت خداوند بزرگ و دعای خیر مردم و تلاش همه شما ان شاءالله نتایج خوبی هم کسب می کنید.

سلطانی فر گفت: وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، همواره در کنار دبیر بوده و هستیم. رسالت خود می دانیم تا همه گونه همراهی و پشتیبانی را داشته باشیم و همه توانمان را بکار ببندیم تا بهترین امکانات و تدارکات مهیا شود و دغدغه ای برای  مسابقات نداشته باشید.

وی ادامه داد: برای مشکلات معیشتی ورزشکاران المپیکی مبالغی را در نظر گرفتیم که ۶ ماه دیگر هم اضافه شد و یک پاداش دیگر هم قبل از اعزام به عنوان پاداش مازاد به ورزشکاران و مربیان آنها پرداخت خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که هر کاری که می توانستیم و در توانمان بوده انجام دادیم، خطاب به ملی پوشان گفت: استرس را کنار بگذارید و با آرامش به راهتان ادامه دهید و ان شاءالله بهترین نتیجه هم حاصل خواهد شد.

وی با بیان این که مردم با پیروزی ورزشکاران ملت می خندند و شاد می شوند افزود: یقین دارم در المپیک کاری می کنید که دل مردم شاد شود.

وزیر ورزش در ادامه افزود : ما برای اینکه بدانید شما از دید ما یک قهرمان هستید مجددا یک پاداش دیگر ۳۰ میلیون تومان به شما اهدا می کنیم. هر کار که می‌توانستیم ما برای شما انجام دادیم ،الان دیگر بدون استرس به مصاف حریفان بروید عنایت خدا و دعای خیر مردم پشت سر شماست و با پیروزی شما ملت ایران شاد می شوند.باز هم تا لحظه اعزام همه ظرفیت های حمایتی ما در اختیار شماست و انصافا آقای دبیر تا الان زحمت کشیدند.

سلطانی فر در پایان با تشکر از رییس فدراسیون کشتی گفت: از علیرضا دبیر که همه زندگی خود را در این راه گذاشته و در این دو سال دستاوردهای خوبی نیز داشته است، تشکر می کنم و امیدوارم نتیجه همه این تلاشها را در المپیک ببینیم.

وزیر ورزش و مسئول کمیته ملی المپیک همچنین بازدید از اردوی تیم ملی والیبال داشتند که با کادر فنی و مسئولان فدراسیون دقایقی صحبت کردند.