نظر کاپیتان سابق پرسپولیس درباره سید جلال

سپهر حیدری که هفته گذشته پس از مدتها به ایران آمد و سر تمرین پرسپولیس هم رفت، در خصوص این حضور عنوان کرد: همه می‌دانند که چقدر تعصب به تیم محبوب پرسپولیس دارم، حدود 10 ماه بود که در ایران حضور نداشتم و به محض اینکه رسیدم ایران گفتم به تیم محبوبم سر بزنم و با بازیکنان و مربیان خوش‌و‌بشی کنیم و بگوییم که همراهشان هستیم و مشکلاتشان را می‌دانیم و به زحماتشان ارج می‌نهیم. من البته نماینده‌ای از پیشکسوتان هستم و قبلا هم آقای کلانی رفتند و فردا هم شخص دیگری خواهد رفت.

مدافع اسبق پرسپولیس درباره تمرین پرسپولیس در زمین تهرانسر گفت: این زمین تمرینی بود که ما زمان آقای قطبی و استیلی آنجا قهرمان شدیم و الان این خاطرات زنده شد و واقعا خیلی روز خوبی بود.

او در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس گفت: تیم خیلی سرحال تمرین می‌کرد. باوجود مشکلات مالی و نقل و انتقالاتی، بازیکنان فوق‌العاده تمرین کردند. مطمئن باشید هر کادرفنی که بود کلی سروصدا می‌کرد اما کادرفنی محجوب پرسپولیس، بدون اینکه غر بزند، تلاش می‌کند از نفراتش بهترین استفاده را کند. هر تیمی اگر این همه خروجی داشت، دچار فروپاشی می‌شد اما پرسپولیس هر سال قوی‌تر از قبل می‌شود.

سپهر حیدری در مورد بازگشت رضاییان اظهار کرد: رامین رضاییان را خیلی سرحال و باانگیزه دیدم. اینجا خانه اوست و او از شرایط مالی خیلی خوب گذشت و به ایران آمد تا به تیم کمک کند. اینجا پرسپولیسی متعصب خودش را نشان می‌دهد و مطمئن باشید رضاییان هم برای تیم مثمرثمر خواهد بود. هوادار پرسپولیس این روزها را فراموش نخواهد کرد و مطمئنا قدردان بازیکنانی مثل رضاییان خواهد بود.

نظر کاپیتان سابق پرسپولیس درباره سید جلال

کاپیتان پیشین قرمزها با اشاره به آمادگی سیدجلال حسینی گفت: سیدجلال همبازی من در تیم ملی بود و او یک کاپیتان به تمام معنا و یک الگو برای بازیکنان جوان است که در این سن همچنان طراز اول است. این سیدجلالی که من می‌بینم تا 5 سال دیگر می‌تواند بازی کند.

وی درباره دلیل حضورش در امارات توضیح داد: من چون هم در تهران و هم دبی باشگاه الوصل آکادمی دارم به آنجا رفتم تا بالای سر کار باشم. دوست دارم کارم را توسعه دهم و حتی می‌خواهم در سایر شهرهای ایران هم کارم را توسعه دهم و خودم هم روی کار باشم چون مردم به این خاطر ثبت نام می‌کنند. ما چه دبی باشیم چه تهران باشیم یک پرسپولیسی متعصب هستیم و هرکاری که از دستمان بربیاید برای تیم انجام خواهیم داد.

حیدری درباره حضور پورعلی گنجی در تمرینات پرسپولیس عنوان کرد: مرتضی پورعلی گنجی یکی از مدافعان بسیار خوب ایران است و بالاخره پرسپولیس بزرگترین تیم ایران است و او آمده در تمرینات شرکت کند تا آماده باشد. این را باید از خودش بپرسید که در آینده برای کدام تیم بازی خواهد کرد اما من امیدوارم هرچه سریع‌تر به میادین بازگردد.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد شناخت از پرسپولیس در امارات اظهار کرد: همه جای دنیا کسانی که فوتبال ایران را بشناسند، قطعا پرسپولیس را می‌شناسند. من دو روز در هفته با بازیکنان سابق امارات بازی می‌کنم و همه آنها فوق العاده به پرسپولیس احترام می‌گذارند؛ خیلی تعجب کردند که امسال پرسپولیس در آسیا نخواهد بود و می‌گفتند که سال 2020 هم حق پرسپولیس بود که قهرمان شود.

او در مورد احتمال قهرمانی پرسپولیس در رقابت با استقلال گفت: به نظرم پرسپولیس یک هفته مانده به آخر قهرمان خواهد شد. پرسپولیس در این سه هفته عملکرد خوبی داشته و نمی‌خواهم استقلال را مشخصا بگویم اما مطمئن باشید رقبای پرسپولیس امتیاز از دست می‌دهند و پرسپولیس برای ششمین بار قهرمانی خواهد شد.