شبنم مقدمی جوان در کنار «منوچهر نوذری»+عکس

شبنم مقدمی، عکسی از خود و زنده‌یاد منوچهر نوذری را در پشت صحنه سریال «باجناق‌ها»، در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و از برنامه خاطره‌ساز «صبح جمعه با شما» یاد کرد. شبنم مقدمی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر با انتشار تصویری از پشت صحنه سریال «باجناق‌ها» در صفحه شخصی اینستاگرامش، خاطره‌ای از ۱۸ سال پیش را یادآوری کرد.

شبنم مقدمی جوان در کنار «منوچهر نوذری»+عکس

 

 

شبنم مقدمی در توضیح این عکس که او را در کنار منوچهر نوذری قاب گرفته، نوشته است: «چقدر امروز، با دیدنِ این عکس یادتون کردم آقای نوذری …آقای نوذری ِعزیز و طناز و بی‌نظیر…ستاره‌ رادیو و دوبله و صحنه و سینما، جاتون خالی و یادتون مانا…

این عکس مالِ ۱۸سال پیشه، مال سال ِ۸۲.

این‌جا پشت ِ صحنه‌ سریال ِِ«باجناق‌ها»ست … عکس رو یادم نیست چه کسی گرفت ازمون، اما به هرحال ممنونم ازش، که  باعث شد ۱۸ سال بعد خاطره عزیزی برام زنده بشه.

در سال‌های قحطی ِهرگونه تفریح و سرگرمی، در سال‌های جنگ، دهه‌ شصت، جمعه‌ها برنامه‌ای از رادیو پخش می‌شد به نام «صبح جمعه با شما».که بیش از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون ِ امروز، مخاطب داشت. نسل ِ من و نسل ِ پیش از من باید به خاطرشون باشه. یکی از ستاره‌های این برنامه که تیپ‌هایی شیرین و دوست ‌داشتنی رو اجرا می‌کرد،منوچهر نوذری نازنین بود.

در جوار ِ رحمت ِ پروردگار باشن.

عمر ِ همه‌ اساتید و پیشکسوتان ِ هنر دراز باد و روان ِ رفتگان روشن.»