کسر 7 امتیاز را فراموش نکردیم اما پاسخ خوبی به خیلی ها می دهیم

سعید صادقی در مورد برد گل گهر مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: نفت آبادان تیم گردن کلفتی است که بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی دارد. می‌‌دانستیم بازی خیلی سختی داریم. با بدشانسی در نیمه اول گل خوردیم اما خوشبختانه توانستیم در همان نیمه جبران کنیم و به گل برسیم. با صحبت‌های کادرفنی خداراشکر توانستیم در نیمه دوم بازهم به گل برسیم و نتیجه را به نفع خودمان عوض کنیم تا پیروز شویم.

هافبک گل‌گهر در مورد اینکه با زدن دو گل نقش اساسی در این برد داشت، گفت: خوشحالم که توانستم برای تیمم مثمر ثمر باشم ولی این حاصل زحمت تمام بازیکنان بود. من هم نقش کوچکی داشتم و ضربات آخر را زدم. اولویت و هدف همه ما موفقیت تیم است. اینطور نیست که به نام سعید صادقی یا هرکس دیگری که گل می‌زند باشد.

وی در خصوص اینکه امیر قلعه‌نویی در کنفرانس بعد از بازی عنوان کرد که تیمش یک بازیکن به نام گل گهر دارد و صادقی هم جزئی از آن است، اظهار داشت: کاملا درست است. امیر قلعه‌نویی حرف منطقی زده است. اینکه من گل بزنم یا بازیکنی دیگر واقعا فرقی ندارد. همه دوست داریم تیم گل گهر موفق شود.

صادقی در خصوص پاس گل کی‌روش استنلی و اینکه به نظر می‌رسد او خیلی زود در تیم جا افتاده، گفت: کیفیت او مشخص است و پتانسیل بالایی دارد. بازیکنی قوی و از نظر فنی هم عالی است. خداراشکر زود با تیم هماهنگ شده و همه از کیفیت او راضی هستند. رفته رفته بهتر هم می‌شود.

هافبک گل گهر در مورد اینکه اکنون با 32امتیاز در رده پنجم جدول قراردارند و ظاهرا کسر 7امتیاز را فراموش کرده‌اند، اظهار داشت: نمی‌توان گفت فراموش کردیم. 7امتیاز کم نیست که آن را فراموش کنید اما فعلا با این موضوع کنار آمده‌ایم. در موردش هم نمی‌شود مدام صحبت و برای بازیکنان جنگ اعصاب درست کرد چون می‌ترسیم بازی های بعد را از دست بدهیم. همه ما با این موضوع کنار آمده‌ایم. بازی به بازی فکر می‌کنیم و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم که حتی اگر این 7امتیاز هم برنگشت، آخر فصل سرمان بالا باشد.

کسر 7 امتیاز را فراموش نکردیم اما پاسخ خوبی به خیلی ها می دهیم

وی تصریح کرد: آن 7 امتیاز حق ما است. کارت باگناما از جایی دیگر صادر شده و باشگاه ما که کارت صادر نکرده است. اگر غیرقانونی بوده چرا برایش کارت صادر شده؟ دورهمی که نیست. فدراسیون فوتبال که می‌گویند همه چیزش روی اصول است. چرا غیر منطقی و غیر حرفه‌ای برخورد کردند؟ متاسفانه دودش به چشم همه بازیکنان، مربیان و عوامل گل‌گهر رفت. یک تفاضل گل یا یک امتیاز در آخر فصل قهرمانی یا سهمیه لیگ قهرمانان آسیارا از یک تیم می‌گیرد. حالا شما فکر کنید 7امتیاز از تیم شما بگیرند، آن هم شبانه! یعنی صبح از خواب بیدار می‌شوید می‌بینید 7 امتیاز از شما کم کرده‌اند. واقعا عجیب است.

صادقی گفت: با اینحال خداراشکر دوباره شرایط خوبی در جدول پیدا کردیم هرچند کارمان سخت است. تمام تلاشمان را می‌کنیم که برای شادی دل مردم سیرجان و هواداران سهمیه لیگ قهرمانان را آخر فصل بگیریم اما هر تیم دیگری جای ما بود شاید با این اتفاق دیگر بلند نمی‌شد. همه ما با این موضوع کنار آمدیم تا بازی‌های بعدی را از دست ندهیم. با این شرایط بازهم تلاش می‌کنیم تا اتفاق خوبی را رقم بزنیم و پاسخ خوبی به خیلی‌ها بدهیم.

هافبک گل‌گهر در خصوص بازی بعدی این تیم مقابل استقلال صدرنشین عنوان کرد: استقلال تیم بدون باخت لیگ است. بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی دارد. می‌دانیم کارمان خیلی سخت است ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم که مثل بقیه بازی‌ها برنده شویم. تمام تمرکزمان را در این هفته روی آنالیز استقلال می گذاریم و ان‌شاالله هرچه خیر است اتفاق بیفتد.

صادقی در خصوص اینکه یکی ازبهترین گلزنان فصل جاری است و این هفته مقابل بهترین خط دفاعی لیگ قرار می‌گیرد، گفت: برای من فرقی نمی‌کند. در نیم فصل دوم همه بازی‌های برای همه بازیکنان چه مدافع، چه مهاجم و... سخت است. هیچ کسی دوست ندارد امتیاز از دست بدهد. تیم‌های بالای جدول هم به دنیال جمع کردن امتیازات برای قهرمانی یا سهمیه هستند. اگر توانستم گل بزنم خیلی خوشحال می‌شوم اما در وهله اول تلاش می‌کنم برای تیمم مثمر ثمر باشم. همانطور که سرمربی ما گفت، مهم گل گهر و هدف تیم است.