مه لقا باقری در فکر دل دادگی+عکس

مه لقا باقری بازیگر سریال حکم زشد می باشد. مه لقا باقری تصویر  زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد. مه لقا باقری با انتشار این عکس نوشت:

درشهر ازعشق بریدها, درخیال دل بردنم.
دراین شهرکه کسی یادکسی نیست ,درحال
شکایتم.
دراین تولد جدید, درحال ازیادبردن عادتم
دراین سرسرای گرفته ,سرسرای دل شکسته ها,
دراین شهر به غم نشسته, شهر ازعشق بریدها,
چه بی قاعده, درفکر از نوکردن زندگیم.
چه بی خیال آدما ,فکر دل دادگیم

مه لقا باقری در فکر دل دادگی+عکس

بیوگرافی مه لقا باقری

  • نام :مه لقا
  •  نام خانوادگی :باقری
  • تاریخ تولد:1360
  • محل تولد:تهران
  • تحصیلات:کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره تهران؛ 1382 – 1378، فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس 1385 – تخصص تئاتر از آلمان
  • تاهل :متاهل
  • همسر:جواد عزتی
مه لقا باقری بازیگر جوان کشورمان بیش از 12 سال است که بصورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه ، روسیه و اسپانیا حضور داشته است . در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز دستی بر آتش دارد. مه لقا باقری در سری جدید مجموعه دورهمی در نقش همسر قیمت ایفای نقش می کند.
 

آشنایی و ازدواج مه لقا باقری با جواد عزتی

مه لقا باقری و همسرش جواد عزتی از زوج های جوان دنیای هنر هستند که زندگی مشترک خود را از سال 1385 آغاز نموده اند. این زوج هنری که هر دو از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر هستند از طریق فعالیت بازیگری با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کردند.

در مطالب قبلی به صورت کامل درباره زندگی شخصی و هنری این زوج بازیگر گفتیم و دانستید که جواد عزتی در یک تئاتر به کارگردانی مه لقا باقری با او آشنا شده و همین آشنایی به ازدواج این دو هنرمند ختم شد.

مه لقا باقری و همسرش

مه لقا باقری و جواد عزتی/ عکس از نازی خوش اخلاق

یکی از حواشی مربوط به ازدواج جواد عزتی و مه لقا باقری اختلاف سن آنهاست که با نگاهی کوتاه به بیوگرافی هر دو بازیگر میتوان تشخیص داد که جواد عزتی در تاریخ 20 دی ماه سال 1360 متولد شده و همسرش مه لقا باقری هم متولد خردادماه سال 1360 و چند ماه از آقای بازیگر بزرگتر است.

مه لقا باقری و همسرش جواد عزتی در سریال قهوه تلخ، باغ مظفر، دردسرهای عظیم، زخم کاری و فیلم سینمایی موفق «شنای پروانه» با هم همبازی بودند.