در نزدیکی میدان تکسیم در کجا اقامت کنیم؟

میدان تکسیم، یکی از مهم‌ترین مناطق شهر زیبای استانبول است. این میدان، علاوه بر اینکه یکی از مراکز تجاری و گردشگری استانبول به حساب می‌آید، محلی عالی برای پیاده‌روی و آشنایی با فرهنگ مردم ترکیه نیز هست. انتخاب این منطقه برای رزرو هتل استانبول، انتخاب هوشمندانه‌ای است، زیرا هم به اماکن گردشگری و تفریحی شهر نزدیک است و هم اینکه مردم آن را به عنوان قلب تپنده استانبول و پر شورترین محله این شهر می‌شناسند. این عوامل باعث شده هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی در این منطقه ساخته شود و میدان تکسیم انتخاب اول مسافران برای رزرو هتل در استانبول باشد.

 

اماکن دیدنی اطراف میدان تکسیم

میدان تکسیم پر از رستوران، مغازه و هتل است، جایی که شما واقعاً استانبول مدرن را خواهید دید. قبل از شروع به پرسه زدن در اطراف این میدان، بهتر است بدانید چه دیدنی ها و جاذبه‌هایی در این محله برای مسافران وجود دارد.

بنای یادبود جمهوریت

بنای یادبود جمهوریت توسط مجسمه‌ساز معروف ایتالیایی پیترو کانونیکا ساخته شده است. این بنا، یادبود پنجمین سالگرد تأسیس جمهوری ترکیه در سال 1923، پس از جنگ استقلال ترکیه است و برای مردم و فرهنگ ترکیه اهمیت بسیاری دارد. این بنا که در میدان تکسیم واقع شده است روزانه توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب می‌کند.

پارک تکسیم گزی

این پارک زیبا که در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد ، یکی از کوچکترین پارک‌های استانبول است اما به علت نقش مهم تاریخی و سیاسی آن، بازدیدکنندگان بسیاری به این پارک می‌روند و ساعاتی را در پارک تکسیم میگذرانند. این پارک مرکز تجمعات ترکیه، تظاهرات متفاوت و اعتراضات مردمی بوده است و از این جهت برای مردم استانبول حائز اهمیت است.

مرکز فرهنگی آتاتورک

‌ AKM یک مرکز فرهنگی چند منظوره و خانه اپرای استانبول است. این محل یک نمونه مهم از معماری ترکیه در دهه 1960است. مرکز فرهنگی آتاتورک، محل برگزاری تئاتر، اپرا، باله، کنسرت‌ها و همچنین جشنواره تابستانی استانبول است. از این ساختمان افسانه ای در شب دیدن کنید و از منظره نورانی خیره کننده آن لذت ببرید.

 

بهترین منطقه برای خرید سوغاتی

اگر قصد دارید از شهر استانبول سوغاتی بخرید، باید بدانید بهترین محل برای خرید سوغاتی، میدان تکسیم است. در این محل، مغازه‌های مختلفی از جمله مغازه‌های پوشاک، کتاب، جواهرات و صنایع دستی وجود دارد که مرکز خریدی عالی برای مسافران ترکیه به حساب می‌آید.

 

بهترین هتل‌های استانبول اطراف میدان تکسیم کدام اند؟

میدان تکسیم، بی‌شک اولین انتخاب مسافران برای رزرو هتل خارجی در استانبول است. در این منطقه هتل‌های فراوانی وجود دارند که ممکن است انتخاب بهترین آنها برای مسافران، سخت و گیج‌گننده باشد. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین هتل های استانبول در نزدیکی میدان تکسیم می‌پردازیم.

 

Taksim Lion Hotel

در نزدیکی میدان تکسیم یکی از بهترین هتل های استانبول، هتل تقسیم لیون قرار دارد. این هتل چهارستاره با طراحی لوکس و امکانات فراوان انتخاب اول مسافران استانبول است. هتل تقسیم لیون دارای اتاق‌هایی نورگیر و دلباز و دکوراسیونی زیبا است. مینی بار، حمام، سالن بیلیارد و اینترنت رایگان از دیگر امکانات این هتل است. امتیاز این هتل و سایر هتل‌های نزدیک به میدان تکسیم، نزدیکی آنها به مراکز تفریحی استانبول است. هتل تکسیم لیون با جاذبه‌های گردشگری استانبول کمتر از دو کیلومتر فاصله دارد، یعنی شما می‌توانید با یک پیاده‌روی کوتاه، هم با خیابان‌های شهر آشنا شوید و هم به پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری استانبول برسید.

دیدنی‌های نزدیک به این هتل: میدان تقسیم/ خیابان استقلال/ مرکز خرید دمیرورن/ برج گالاتا/ مرکز فرهنگی آتاتورک/ بازار ادویه‌جات

 

City Center Hotel

هتل سیتی‌سنتر را می‌توان به عنوان بهترین هتل استانبول در نزدیکی میدان تکسیم معرفی کرد. این هتل چهارستاره که موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد علاوه بر اینکه در نزدیکی میدان تکسیم، یکی از پر رفت و آمد ترین مناطق استانبول است، به مراکز تجاری شهر نیز بسیار نزدیک است.

امتیاز این هتل نسبت به دیگر هتل‌ها این است که کارکنان آن به زبان‌های عربی، انگلیسی، فارسی و ترکی مسلط هستند، پس اگر زبان ترکی بلد نیستید حتما هتل سیتی سنتر را انتخاب کنید تا هم بتوانید نیازهای روزمره خود در هتل را راحت‌تر برآورده کنید و هم درباره مناطق گردشگری استانبول از کارکنان هتل بپرسید.

هتل سیتی سنتر ۹۰ اتاق دارد که بعضی از این اتاق‌ها دارای بالکن هستند. بعضی از اتاق‌ها رو به دریا هستند و بعضی روبروی جاذبه‌های دیدنی استانبول قرار گرفته اند. اتاق‌های هتل سیتی سنتر، مینی بار، آب رایگان، دستگاه قهوه‌ساز، دمپایی تمیز، میز تحریر، سشوار، اتو و تلویزیون دارند.

اگر در طول سفر خسته شدید از خدمات سالن ماساژ هتل استفاده کنید و دوباره انرژی از دست رفته خود را به دست آورید.

دیدنی‌های نزدیک هتل سیتی‌سنتر: برج گاتالا/ دلما باغچه/ کاخ توپکاپی/ مسجد سلیمانیه/ مسحد ایاصوفیه/ آب انبار باسیلیکا

 

Grand Hotel de Londres Istanbul

اگر به دنبال رزرو هتل در استانبول و در نزدیکی میدان تکسیم هستید، هتل چهارستاره گرند را فراموش نکنید. این هتل یکی از قدیمی‌ترین و البته بهترین هتل های استانبول است. قدمت تاریحی هتل گرند باعث شده معماری منحصر به فردی نسبت به دیگر هتل‌های استانبول داشته باشد و می‌توان گفت معماری آن، حال و هوای دهه ۱۹۰۰ را القا می‌کند.

81

 

این هتل به علت قدمت تاریخی خود، نتوانسته برای مسافران خود، پارکینگ مهیا کند، البته اگر شما بلیط هواپیما استانبول گرفته اید و با ماشین شخصی سفر نمی‌کنید، نیازی به پارکینگ ندارید، در  عوض برای رفت و برگشت از فرودگاه، می‌توانید از سرویس رایگان هتل استفاده کنید.

دستگاه چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، حمام و دوش از جمله امکانات مشترکی است که در تمامی اتاق‌های هتل وجود دارند.

صبحانه سلف سرویس هتل، هر روز صبح در اختیار مسافران هتل قرار می‌گیرد، همچنین هتل گرند تراس بار زیبایی دارد که انواع نوشیدنی‌ها در آنجا سرو می‌شود.

دیدنی‌های نزدیک هتل گراند: موزه اپرا/ خیابان فرانسوی/  خیابان استقلال/ برج گالاتا/ میدان تکسیم/ بازار ادویه

 

ارزان ترین هتل‌های استانبول اطراف میدان تکسیم

اگر می‌خواهید یکی از ارزان ترین هتل‌های استانبول را در نزدیکی میدان تکسیم رزرو کنید، سفرمارکت لیستی آنها برای شما تهیه کرده‌است.

 

هتل Sarajevo Taksim

این هتل سه ستاره امکانات قابل توجهی دارد. علاوه بر باغ و پارکینگ، شما می‌توانید با کرایه دوچرخه در اطراف هتل و باغ زیبای آن گشت بزنید. حمام‌های هتل مجهر به وان هستند که می‌توانید در آن ریلکس کنید. استخر روباز و جکوزی یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این هتل است.

 

هتل Lavanta

هتل لاوانتا یکی از ارزان ترین هتل های استانبول در منطقه میدان تکسیم است که امکانات فراوانی دارد. صبحانه رایگان یکی از امکانات این هتل است. با اقامت در هتل لاوانتا، می‌توانید از خدمات اجاره خودروی هتل استفاده کنید و در شهر استانبول رانندگی کنید.

آباژور، میز، کمد لباس، مبلمان، تلفن، تلویزیون، سشوار، حمام، سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی رایگان و دمپایی از جمله امکاناتی هستند که داخل واحدهای اقامتی هتل لاوانتا قرار گرفته‌اند.

 

82

 

هتل Lemon Residence

هتل لمون، هتلی سه ستاره در نزدیکی میدان تکسیم است که ۱۰ واحد برای اقامت مسافران دارد. اتاق‌های این هتل دارای امکاناتی از قبیل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، مبلمان، اینترنت رایگان و پرسرعت، کمد لباس، سیستم گرمایشی، تلفن، میز، صندلی، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند شامپو، صابون و حوله هستند.

جالب است که بدانید  در واحدهای اقامتی و سوئیت‌های هتل لمون تجهیزاتی ار جمله؛ ظرفشویی، فر، اجاق گاز، مایکروویو، توستر، میز و صندلی و آشپزخانه‌ای مجهز به وسایل مخصوص آشپزی وجود دارد.

از دیگر هتل های استانبول هتل Otto Pera و هتل Alyon هستند که علاوه بر امکانات، قیمت مناسبی هم دارند.

 شما می‌توانید برای رزرو هتل تمام جزئیات مربوط به این هتل‌ها را در لینک https://safarmarket.com/hotels در وبسایت سفرمارکت مشاهده کرده و هتل مورد علاقه خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.