انصارالله: اجلاس ریاض برای خدمت به اسرائیل بود نه هیچ چیز دیگر

«محمد علی الحوثی » عضو ارشد شورای سیاسی و رهبر کمیته عالی انقلاب یمن ، امروز (یکشنبه، ۱۷ ژوئیه) در مراسم جشن عید غدیر در میدان «بنی حارث» صنعاء، طی سخنانی تصریح کرد که ملت یمن و سایر ملت‌های عربی هنوز زنده‌اند، حتی اگر برخی رژیم‌ها با اشغالگری عادی‌سازی کنند.

وی تصریح کرد: «اجلاس روزگذشته سران در عربستان سعودی به نمایندگی از اسلام نبود همان‌طور که در آن مسائل بشردوستانه نیز محور نبود؛ کل این نشست برای "اسرائیل" بود. ما هر آن‌‌چه را از این اجلاس ناچیز که فقط برای خدمت به غاصب برگزار شد، بیرون آمده باشد، محکوم می کنیم».

الحوثی تصریح کرد که بایدن برای خدمت به قضایای اسلامی به منطقه نیامد، بلکه مانند دیگر رؤسای جمهور آمریکا آمد تا به یهودیان و اسرائیل خدمت کند و برای تقویت اسرائیل با پول عرب‌ها و مسلمانان تلاش کند.

وی خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: «ما به رژیم غاصب می‌گوییم ان‌شاءالله شما شکست خواهید خورد و مردم یمن و ملت عرب هنوز زنده هستند، حتی اگر برخی از رژیم ها با شما عادی‌سازی کنند. رژیم غاصب همان‌طور که در گذشته نتوانست از طریق عادی‌سازی برخی رژیم‌های عربی قدرت بگیرد، در آینده نیز نمی‌تواند از طریق رژیم‌های سازشکار قدرتی کسب کند».

عضو ارشد شورای سیاسی یمن تصریح کرد: «همه ما باید برای مقابله با خطراتی که مردم یمن را احاطه کرده است، آماده باشیم. آتش بس کنونی ثمره‌ای نداشته و از آن راضی نیستیم. همه ما باید مراقب باشیم و خود را آماده کنیم تا هر زمان که رهبرمان برای مقابله با خطرات مردممان حرکت می‌کند، حاضر و آماده باشیم».

الحوثی افزود که آتش بس کنونی در دست بررسی رهبر انقلاب یمن است زیرا تاکنون ثمره‌ای نداشته خود را نداده است و یمنی‌ها از آن راضی نیستند. این آتش بس تا ابد ادامه نخواهد داشت و تنها در صورتی آتش‌بس خواهد ماند که مردم یمن پیروز میدان باشند و محاصره از آن‌‌ها برداشته شود.

وی خطاب به متجاوزان تهدید کرد: «در غیر این صورت ما به سوی جبهه‌ها روانه خواهیم شد. ما می جنگیم و از هیچکس نخواهیم ترسید و همانطور که در سالهای گذشته از آن‌ها نترسیدیم، در ‌سالهای پیش رو نیز از آن‌ها نخواهیم ترسید».

انصارالله: اجلاس ریاض برای خدمت به اسرائیل بود نه هیچ چیز دیگر

وی توضیح داد که مسلمانان امروز بیش از هر زمان دیگری به اتحاد در پشت ولایت اسلامی نیاز دارند، ولایتی که همان ولایت علی است که از ولایت رسول‌الله و خداوند نشأت گرفته است.