یک افشاگری جالب از استقلال؛ چرا مجیدی جباری را نخواست؟

شب گذشته مجتبی جباری شماره هشت سابق استقلال در برنامه فوتبال برتر ضمن انتقاد از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال در پایان فصل اشاره کرد که قرار بود مدیر آکادمی این باشگاه شود ولی به دلیل مخالفت مجیدی، باشگاه آکادمی را به فرد دیگری سپرد.

جباری در بخشی از اظهاراتش گفت که مسئولان استقلال با من برای مدیریت آکادمی صحبت کرده بودند اما پس از مدتی پیغام دادند که مجیدی دوست ندارد او مدیرآکادمی شود چون ممکن است حواشی پیش بیاید.

برای اینکه بدانیم چرا مجیدی دوست نداشته هم بازی سابقش مدیر آکادمی استقلال شود، باید به یک سال و نیم گذشته بازگردیم. زمانی که محمود فکری از سرمربیگری استقلال در لیگ بیستم کنار رفت، گزینه اول هیئت مدیره باشگاه فرهاد مجیدی بود اما احمد مددی مدیرعامل وقت باشگاه سراغ گزینه‌هایی چون ساکت الهامی، امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام رفت. 

الهامی به مسئولان استقلال مجتی جباری را برای حضور در کادرفنی‌اش معرفی کرد اما مشخص بود که انتخاب باشگاه و هواداران مجیدی است. جباری در آن مقطع مصاحبه‌ای انجام داد و گفت نباید افراد با استفاده از فضای مجازی سرمربی استقلال شوند. او باشگاه را مورد انتقاد قرار داد و گفت چرا باید تحت تاثیر فضای مجازی مربی انتخاب کنند. او حتی به هم بازی سابقش کنایه زد و گفت که قهر و آشتی‌های او را هواداران فراموش نکرده‌اند. 

یک افشاگری جالب از استقلال؛ چرا مجیدی جباری را نخواست؟

این اظهارات باعث ناراحتی شدید مجیدی شد و قرار بود علیه جباری مصاحبه تندی انجام دهد اما با مشورت با مشاورانش این کار را نکرد. در ادامه، زمانی که باشگاه استقلال و شخص مصطفی آجورلو با جباری برای سپردن آکادمی به او صحبت کرد مجیدی به مدیرعامل استقلال پیغام داد که او نباید انتخاب شود و فرد دیگری را جایگزین کنند. 

این موضوع پایان ماجرا نبود و اختلاف بین شماره 7 و 8 سابق استقلال به اواسط فصل هم کشیده شد. در یکی از برنامه‌های اینترنتی که چهره‌هایی مثل خداداد عزیزی، علی کریمی، مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان و اشپیتم آرفی جضور داشتند بارها جباری به هم بازی سابق خود کنایه زد. در یکی از بخش‌های این برنامه کریمی که در تیم ملی با مجیدی هم بازی بود اشاره کرد که او اخلاق‌های خاص خودش را دارد و زود از هر مسئله‌ای ناراحت می‌شود که جباری این موضوع را تایید کرد.