همکاری نفتی ایران و روسیه، بازی غرب در حوزه انرژی را بر هم می‌زند

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر با اشاره به سفر رئیس جمهور روسیه به کشورمان گفت: سفر پوتین به ایران دستاوردهای زیادی را در حوزه‌های صنعتی اقتصادی و سیاسی برای دو کشور در پی دارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: ایران و روسیه می‌توانند در حوزه‌های صنعتی از جمله صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع نظامی، کشاورزی و سیاسی همکاری و هماهنگی نزدیکی داشته باشند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بازار مواغذایی روسیه می‌تواند بازار خوبی برای محصولات باغی و کشاورزی ایران بود و تجرات صادرات محصولات کشاورزی ایران را رونق ببخشد.

پژمانفر با اشاره به توانمندی‌های ایران در حوزه صنایع پتروشیمی و نفت و گاز تصریح کرد: همکاری ایران و روسیه در حوزه نفت و گاز می‌تواند بازی غرب را در حوزه انرژی بر هم بزند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: ایران یک کشور تصمیم گیر در حوزه مسائل منطقه است و همکاری سیاسی بین ایران و روسیه می‌تواند قدرت ایران در این حوزه را افزایش دهد.

همکاری نفتی ایران و روسیه، بازی غرب در حوزه انرژی را بر هم می‌زند

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: در غرب و آمریکا سعی دارند که ایران را در حوزه دیپلماسی به حاشیه برانند اما سفر پوتین و روابط ایران و روسیه خنثی کننده توطئه آنان است.