حاشیه عجیب امباپه برای مسی و هم تیمی‌هایش!

باشگاه پاریسن ژرمن، تمرینات پیش فصل خود را زیر نظر گالتیه، سرمربی جدید آغاز کرده و در این روزها در اردوی ژاپن به سر می‌برد. حضور ستاره‌هایی همچون لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار در ژاپن با استقبال هواداران همراه شده به طوریکه روز گذشته حدود ۱۳ هزار هوادار ژاپنی در محل تمرین پاریسن ژرمن جمع شدند تا از نزدیک شاهد فعالیت ستاره‌های محبوبشان باشند. براین اساس، باشگاه پاریسی در این تور ۱۰ روزه، سه دیدار دوستانه با تیم‌های ژاپنی کاوازاکی فرونتاله، اوراواردز و گامبا اوزاکا برگزار خواهد کرد.

با این وجود، تصویری از تمرین روز گذشته پاریسن ژرمن منتشر شد که حواشی زیادی را بین هواداران در فضای مجازی ایجاد کرد. به طوریکه در این تصویر، کیلیان امباپه در حال صحبت با لیونل مسی و نیمار جونیور و گفتن نکات تاکتیکی به آن‌ها است که به نوعی نشان می‌دهد او نقش رهبر خط حمله را ایفا خواهد کرد.

 

تصویری جنجالی در تمرینات پاریسن ژرمن/ امباپه بازهم حاشیه‌ساز شد!

 

شایان ذکر است که مدیران پاریسن ژرمن، برای تمدید قرارداد امباپه با پاریسن ژرمن، اختیارات ویژه‌ای را در این تیم برای او در نظر گرفته‌اند، به طوریکه حتی برخی‌ معتقدند که گالتیه، سرمربی جدید پاریسن ژرمن با رضایت کیلیان امباپه به این تیم آورده شده است. در واقع می‌توان گفت باشگاه پاریسن ژرمن پروژه جدید خود را روی کیلیان امباپه متمرکز کرده و این بازیکن به ستاره اول پاریسی‌ها و رهبر این تیم تبدیل شده است.