آغاز ساخت فیلم محبوب «تل ماسه2»

فیلم برداری فیلم «تلماسه ۲» از دیروز شروع شد. ویلنوو قرار است ادامه این فیلم را در لوکیش‌هایی در بوداپست ، ابوظبی، اردن و ایتالیا جلوی دوربین ببرد.
فیلم دوم بر مبنای نیمه دوم کتاب اول «تلماسه» ساخته می‌شود. ویلنوو پیشتر گفته بود در حال برنامه‌ریزی برای ساخت سه‌گانه‌ای از «تلماسه» است و انتظار می‌رود ۲ فیلم بلند اول بر اساس رمان «تلماسه: سیاره کویری» و قسمت سوم بر مبنای «مسیح تلماسه - ارباب سیاره صحرا» شکل گیرند.
تیموتی شالامی، زندایا، ربکا فرگوسن، خاویر باردم، استلان اسکاشگورد از گروه بازیگران فیلم اول در فیلم دوم هم حضور دارند و کریستوفر واکن، فلورانس پیو و لئا سدو هم به آنها پیوسته‌اند. گفته شده آستین باتلر بازیگر نقش الویس پریسلی در فیلم «الویس» نیز از بازیگران خواهد بود. هانس زیمر آهنگسازو گریگ فریزر فیلمبردار این فیلم هم از فیلم اول باقی مانده‌اند.
در خلاصه رسمی این فیلم که محصولی از کمپانی برادران وارنر و لجندری است، آمده است: «تلماسه: قسمت ۲» سفر اسطوره‌ای پل آتریدس را که با چانی و فریمن متحد می‌شود دنبال می‌کند. مسیر جنگ او انتقام از توطئه‌گرانی است که خانواده وی را نابود کرده‌اند. او در رویارویی با انتخاب بین عشق زندگی‌اش و سرنوشت جهان تلاش دارد تا از آینده‌ای وحشتناک که فقط خودش می‌تواند پیش‌بینی‌اش کند، جلوگیری کند.

آغاز ساخت فیلم محبوب «تل ماسه2»


اولین فیلم «تلماسه» پاییز پیش در سینماها اکران و با تحسین منتقدان روبه رو شد. این فیلم که با بودجه ۱۰۸ میلیون دلاری ساخته شده بود در سراسر جهان فروشی ۴۰۱ میلیون دلاری را ثبت کرد و در ۱۰ بخش اسکار نامزد دریافت جایزه شد و در نهایت برای موسیقی، صداگذاری، تدوین، فیلیمبرداری، طراحی تولید و جلوه‌های بصری موفق به کسب این جایزه شد.
قسمت دوم این فیلم قرار است ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ در سینماهای آمریکا اکران شود.