مترو پرند تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد

منصوری  استاندار تهران در حاشیه فرآیند تست سرد قطار برقی فرودگاه امام خمینی - پرند، ضمن تبریک دهه ولایت و عید غدیر اظهار کرد: طبق تعهد قرار بود که تا پایان تیرماه تست سرد پروژه انجام شود که محقق شد؛ البته پروژه سنگینی بود و در بخش های مختلف زحمت کشیده شده است. 

وی افزود: مطالعات پروژه سال ۸۴ انجام شده و در سال ۹۱ پروژه به شهرداری واگذار شد؛ البته در یک سال گذشته نگاه فرابخشی حاکم بود تا نتیجه مطلوب حاصل و طبق تعهد تست سرد انجام شود. 

مترو پرند تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد

استاندار تهران عنوان کرد: با پیش بینی و تامین اعتبار از محل مولدسازی اراضی شهر جدید پرند، فاز اول انجام شده و هزار میلیارد تومان منابع نیاز است که تامین اعتبار شده و تا پایان سال پروژه به بهره برداری می رسد و در اختیار مردم قرار می گیرد. 

فرآیند تست سرد قطار برقی فرودگاه امام خمینی - پرند، صبح امروز با حضور محسن منصوری استاندار تهران، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی، مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران، امید احمدی فرماندار رباط کریم و دیگر مسئولان، از فرودگاه امام خمینی آغاز و قطار تست سرد این شرکت وارد ایستگاه پرند شد و کارشناسان تست خط و ایستگاه را از جهات مختلف انجام دادند.