تلاش صهیونیست‌ها برای انتقال دفتر «آژانس یهود» از مسکو به تل‌آویو

روزنامه «جروزالم پست» به نقل از منابع آگاه فاش کرد که  « آژانس یهود » در حال کار بر روی طرحی محرمانه برای انتقال دفتر خود در مسکو ، پایتخت روسیه به سرزمین‌های اشغالی است.

طبق گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم»، این روزنامه تصریح کرد که «آژانس یهود به طور مخفیانه طرحی را برای انتقال فعالیت‌های خود از روسیه به اسرائیل و کنترل از راه دور روند مهاجرت پیگیری می‌کند».

منابع خبری گزارش می‌دهند که این تصمیم پس از درخواست وزارت دادگستری روسیه برای انحلال تجارت آژانس یهود در روسیه، از سوی رژیم صهیونیستی اتخاذ شده است.

یک منبع نزدیک به آژانس یهود به صورت مجازی اذعان کرده است که «کارکنان آژانس یهود در حال جمع آوری وسایل خود، تقسیم وظایف و تنظیم فعالیت‌ها و ماموریت‌های جدید خود هستند».

این منبع فاش کرد که آژانس به این نکته آگاه است که در حال حاضر هیچ راه حلی برای وضعیت دشوار قانونی که درباره آن در روسیه به وجود آمده وجود ندارد؛ بنابراین آن‌ها در تلاشند تا سیستمی ایجاد کنند که به کسانی که درخواست مهاجرت دارند، از راه دور خدمات ارائه دهند.

تلاش صهیونیست‌ها برای انتقال دفتر «آژانس یهود» از مسکو به تل‌آویو

دو هفته گذشته بود که منابع عبری با اشاره به تنش فزاینده میان تل‌آویو و مسکو، گزارش دادند روسیه به آژانس یهود در این کشور دستور داده است تمام فعالیت‌های خود را در خاک روسیه متوقف کند.