عکس منتشرشده از خانه لاکچری نفیسه روشن

نفیسه روشن یکی ار پر حاشیه ترین بازیگران ایرانی است که زندگی خصوصیش بارها سوژه رسانه ها شده است. نفیسه روشن که فالوورهای زیادی نیز در صفحه خود دارد، به تازگی در استوری اینستاگرامش عکسی از خانه لاکچریش را منتشر نمود که در ادامه این بخش از فرهنگ و هنر می بینید.

 

نفیسه روشن

نفیسه روشن که چندی پیش از افتتاح کلینیک زیباییش در بابل خبرداد، در تازه ترین استوری اینستاگرامش عکسی از خانه لاکچری اش منتشر نمود، خانه ای که به قول خانم بازیگر امن و پر احترام است و با صبوری باید حرف هایش از روزهای سخت، بی ادبی ها و زشتی ها را بشنود!

این اولین تصویر منتشر شده از خانه خانم بازیگر نیست و او در ماه های قبل تصویری از بالکن خانه اش منتشر نمود و با زدن لوکیشن باردیگر خبر ساز شد.

عکس منتشرشده از خانه لاکچری نفیسه روشن

مختصر بیوگرافی نفیسه روشن و ازدواجش

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون در سیزدهم اردیبهشت سال 1361 در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. او لیسانس حقوق اسلامی دارد و دارای دو برادر کوچکتر از خود می باشد. او در ایام اربعین 1400 که به کربلا سفر کرده بود، بعد از بازگشت خود به کشور از ازدواج مجددش خبر داد اما تا به حال عکسی از همسر جدیدش نشان نداده است و برای اعلام خبر رسمی ازدواجش، تنها به انتشار تصویری که در ادامه مشاهده می کنید بسنده کرد.

عشق نفیسه روشن

نفیسه روشن نخستین تجربه رسمی بازیگری را با بازی در مجموعه کمکم کن به دست‌آورد و پس ازآن در سریال روزهای بیادماندنی بازی کرد اما با نقش آفرینی در سریال بچه هـای خیابان، روزگار قریب و اغما به شهرت فراوانی دست یافت.