هشدار ترسناک یحیی گل محمدی به شاه ماهی محبوب پرسپولیس

شاگردان فرزاد حسین خانی که تازه به  لیگ برتر  صعود کرده اند در این بازی تدارکاتی پیش از شروع لیگ برتر بسیار جنگنده و خشن ظاهر شدند اما توانستند یک پنالتی از میزبان بگیرند.

پنالتی مسی ها نیز روی بی احتیاطی و تکل مرتضی پورعلی گنجی در گوشه محوطه جریمه پرسپولیس و خطای او حاصل شد. این پنالتی را مهرداد آوخ برخلاف جهت حرکت علیرضا بیرانوند تبدیل به گل کرد.

یحیی گل محمدی که خودش یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران است پس از این دیدار تدارکاتی به مرتضی پورعلی گنجی گفته است:

توی محوطه جریمه به این صورت تکل نمی زنند.

البته مرتضی پورعلی گنجی ارتباط بسیار خوب و صمیمانه ای با یحیی گل محمدی دارد و شاید یکی از دلایل حضورش در تیم پرسپولیس همین سرمربی بوده است. لازم به یادآوری است که مرتضی پورعلی گنجی با انگیزه زیادی پس از پشت سرگذاشتن دوران نقاهت پس از عمل جراحی رباط صلیبی به پرسپولیس آمده است.

این مدافع با تجربه در تمرینات و بازی های دوستانه پیش فصل پرسپولیس یکی از بهترین شاگردان یحیی گل محمدی بوده است.

شاید تنها اشتباه مرتضی پورعلی گنجی، در همین بازی تدارکاتی با مس کرمان رقم خورد اما یحیی گل محمدی حساب ویژه ای روی او باز کرده است.

مرتضی پورعلی گنجی که پس از مجتبی محرمی، مهدی هاشمی نسب و زنده یاد علی انصاریان، چهارمین مدافع شماره ۸ پرسپولیس محسوب می شود توانایی بالایی داشته و قرار است جای خالی کاپیتان سید جلال حسینی را در خط دفاع سرخپوشان پُر کند.

هشدار ترسناک یحیی گل محمدی به شاه ماهی محبوب پرسپولیس