چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته 8 مرداد

در روز شمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به هشتمین روز از مردادماه رسیدیم. امروز 8 مرداد سالروز بزرگداشت شهاب الدین سهروردی شیخ اشراق است و چند تن از چهره های مشهور ایرانی نیز در چنین روزی متولد شده اند.

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته امروز 8 مرداد هستند ادامه این مطلب از چهره ها را از دست ندهید.

محسن چاوشی

محسن چاوشی خواننده، آهنگساز و ترانه سرای کشورمان 8 مرداد 1358 در خرمشهر متولد شد.

محسن چاوشی

محسن چاوشی فعالیت در موسیقی را از سال 82 آغاز کرد و اولین آلبوم رسمی خود را در سال 87 با عنوان یه شاخه نیلوفر منتشر کرد. آهنگ های این خواننده مشهور در سریال شهرزاد بسیار پرطرفدار بود.

پوپک گلدره

زنده یاد پوپک گلدره بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 8 مرداد 1350 در تهران متولد شد.

پوپک گلدره

پوپک گلدره بازیگر مجموعه دنیای شیرین دریا با ایفای نقش در این سریال به شهرت رسید و در اواسط بازی در سریال نرگس بر اثر تصادف در 27 فروردین 1385 درگذشت.

حافظ ناظری

حافظ ناظری آهنگساز و خواننده کشورمان 8 مرداد 1358 در کرمانشاه متولد شد.

حافظ ناظری

حافظ ناظری فرزند شهرام ناظری پیشکسوت موسیقی کشورمان است، این هنرمند کشورمان نوازندگی و خوانندگی را از دوران کودکی نزد پدرش آموخت و در اغلب کارهای موسیقی با پدرش همکاری می کند.

ساناز بیان

ساناز بیان نویسنده و کارگردان تئاتر کشورمان 8 مرداد 1362 در تهران متولد شد.

ساناز بیان

ساناز بیان همسر حمیدرضا آذرنگ بازیگر کشورمان و یکی از چهره های شناخته دنیای تئاتر است که آثار زیادی به نویسندگی و کارگردانی او در سینما وجود دارد.

محمود جهان

زنده یاد محمود جهان خواننده موسیقی بندری و جنوبی کشورمان سال 1330 در آبادان متولد شد و 8 مرداد 1396 در ماهشهر درگذشت.

محمود جهان

محمود جهان پدر امید جهان خواننده جوان کشورمان است. او  فعالیت در دنیای موسیقی را از سال 62 آغاز کرد و 32 کاست و آلبوم موسیقی از او به یادگار مانده است.