تاثیر عجیب رونالدو بر نقل و انتقالات یه باشگاه مطرح

درحالیکه در چند وقت اخیر شایعات زیادی منتشر شده بود که خورخه مندز، ایجنت کریستیانو رونالدو ، او را به تیم‌های مختلف پیشنهاد داده و خود بازیکن تمایل به ترک اولدترافورد دارد اما سرانجام فوق ستاره پرتغالی به اردوی تیمش رفت تا هواداران یونایتد کمی از نگرانی دربیایند. با این وجود هنوز زمان نقل و انتقالات به پایان نرسیده و امکان جدایی رونالدو از جمع شیاطین سرخ وجود دارد.

به گزارش رسانه‌‌های ایتالیایی، تصمیم کریستیانو رونالدو در مورد آینده‌اش می‌تواند بر برنامه‌های نقل و انتقالات تابستانی یوونتوس تاثیر بگذارد. به طوریکه روزنامه گاتزتا دلو اسپورت اعلام کرده  آنتونی مارسیال، درکنار تیمو ورنر و ممفیس دپای در لیست خرید باشگاه یوونتوس قرار دارند و ماندن رونالدو در منچستریونایتد به مارسیال، اجازه خواهد داد که به یوونتوس بپیوندد.

تاثیر عجیب رونالدو بر نقل و انتقالات یه باشگاه مطرح

ازسوی دیگر، در صورت جدایی رونالدو، بعید است که باشگاه منچستریونایتد به مارسیال اجازه خروج صادر کند. این مهاجم ۲۶ ساله در فصل قبل آمار دو گل و یک پاس گل را در مجموع ۲۳ بازی برای منچستریونایتد و سویا ثبت کرد که این عملکرد، گمانه‌زنی‌هایی را مبنی بر جدایی دوباره او در تابستان ۲۰۲۲ مطرح کرد.