یکی از چهره های مورد نظر پرسپولیس از حضور در ایران خودداری کرد

باشگاه پرسولیس پس از مصاحبه انتقادی یحیی گل محمدی تمام تلاشش را برای جذب مهاجم برزیلی مورد نظر او به کار گرفت. طی یک هفته اخیر که باشگاه کمتر خبر رسانی کرد، در حال مذاکره و توافق نهایی با این مهاجم برزیلی بود. جالب این که این مهاجم شرایط سختی را نیز در نظر گرفته بود و به جز رقم قراردادش، آفرهای زیادی را نیز می خواست اما باشگاه پرسپولیس هیچ مخالفتی با این پیشنهادها نکرد تا درنهایت موفق به جذب این بازیکن شود.

او برای هر گل و پاس گل شرایط مالی را تعیین کرده و باشگاه پرسپولیس نیز این شرایط را پذیرفت تا درنهایت با جذب این مهاجم همه چیز تمام شود اما روز قبل در حالی که باشگاه پرسپولیس در انتظار نهایی شدن این انتقال بود، ایمیلی را مبنی بر انصراف این بازیکن دریافت کرد.

یکی از چهره های مورد نظر پرسپولیس از حضور در ایران خودداری کرد

این مهاجم برزیلی جوان با عذرخواهی از باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با توجه به مشورت هایی که از داخل ایران دریافت کرده، متوجه شده ایران امن نیست و به همین خاطر تمایلی به حضور در فوتبال باشگاهی ایران و پرسپولیس را ندارد.

به نظر می رسد لو رفتن نام این بازیکن باعث شده برخی از داخل ایران این بازیکن را از حضور در پرسپولیس منصرف کنند. گویا این بازیکن قرار است راهی لیگ عربستان شود. پیش از این یکی از مربیان مورد نظر گل محمدی از کشور انگلستان نیز در دقیقه 90 با همین بهانه به ایران و پرسپولیس نیامد.