تقی پور: از بازیکنانم راضی هستم

اسماعیل تقی‌پور بعد از پیروزی یک بر صفر تیم مس مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: بچه‌ها امروز بازی را خیلی خوب شروع کردند و تا آخرین لحظه جنگیدند و جا دارد از آنها تشکر کنم. از حضور تماشاگران اندکی که در سالن بودند برای حمایت از هر دو تیم تشکر می‌کنم. ما این بازی را از قبل پیش‌بینی کرده بودیم و روی آن برنامه داشتیم. 

وی افزود: متأسفانه در هفته قبل ما یک شکست ناباورانه داشتیم که این موضوع کمی روی بازیکنانم تأثیرگذار بود و می‌دانستیم بازی در کرج مقابل تیم خوب مقاومت سخت است و همانطور که همگان شاهد بودید در این بازی شانس با ما یار نبود و ما چند موقعیت گل خوب را از دست دادیم. 

تقی پور: از بازیکنانم راضی هستم

سرمربی تیم مس سونگون ورزقان گفت: ان‌شاءالله سعی می‌کنیم که در ادامه لیگ از این بدشانسی‌ها تیم مس را دربیاوریم و بتوانیم کار تیم‌ها را در همان ابتدای بازی تمام کنیم و مثل بازی امروز کار به ثانیه آخر کشیده نشود.

تقی‌پور در ادامه عنوان کرد: من بازی‌های مقاومت را سال گذشته دیده بودم اما امسال واقعاً این تیم با انگیزه و با جان و دل همانطور که همه دیدند بازی کردند و نشان دادن که تیم جوان و خوبی هستند و مطمئن باشید این تیم در آینده حرف‌های زیادی برای زدن دارد و هر تیمی که در کرج با این تیم بازی داشته باشد به مشکل می‌خورد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه آیا قهرمان می‌شوید یا خیر، گفت: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بتوانیم قهرمان شویم اما این لیگ فرسایشی است و درست نیست که بتوان این صحبت را کرد چه تیمی قهرمان است. همانطور که امروز دیدید که بازیکنانم تا لحظه آخر تلاش کردند و توانستند در ثانیه آخر گل برتری را به ثمر برسانند.