مدیر مشکوک به پرسپولیسی‌ها نزدیک نشده!

 روز گذشته تیم‌های پرسپولیس و امید ایران در یک بازی تدارکاتی در زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۴ بر دو به سود پرسپولیس به اتمام رسید. در پایان این بازی محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس روبروی خبرنگاران قرار گرفت و دقایقی با آن‌ها صحبت کرد.

حین مصاحبه روز گذشته  ‌محمد محمدی ، سرفه‌های پرتعداد و زیاد معاون پرسپولیس البته خبر اینکه او پیش از مصاحبه با پرسپولیسی‌ها خوش و بش کرده باعث ایجاد نگرانی بین هواداران پرسپولیس شده و آنها نگران این هستند که او ناقل کرونا باشد و این ویروس را به بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس منتقل کرده باشد.

پیگیری ما در این خصوص نشان می‌دهد محمدی در ۱۵ دقیقه آخر بازی پرسپولیس و تیم امید به محل بازی رفته و در آن زمان هم ارتباطی با بازیکنان نداشته و از دور فقط با بازیکنان و اعضای کادرفنی خوش و بش کرده و تماس نزدیکی با پرسپولیسی‌ها نداشته است. البته گفته شده محمدی فقط برای لحظاتی با افشین پیروانی صحبت کرده است اما با بازیکنان و کادرفنی تماسی نداشته است. این در حالی است که او در یک هفته اخیر در قرنطینه بوده و بعد از منفی شدن تستش از منزل خارج شده و دیروز هم مشکلی برای حضور در محل بازی پرسپولیس نداشته است.

مدیر مشکوک به پرسپولیسی‌ها نزدیک نشده!