معرفی چند چرخ خیاطی خانگی که میون خیاط ها محبوبیت زیادی داره!

چرخ خیاطی های زیادی تو بازار وجود دارن که هر کدوم از یک برند مختلف هستن. هر برندی تعداد خیلی زیادی چرخ خیاطی خانگی داره که هر کدوم به یک منظور تولید شدن، کیفیت متفاوتی دارن و البته قیمتشون هم با هم فرق می کنه. این یعنی با یک دنیا چرخ خیاطی مختلف رو به رو هستید که واقعا انتخاب  و خرید چرخ خیاطی ژانومه، کاچیران و مارشالو ...یکی از بینشون سخته.

با این وجود چرخ خیاطی هایی محبوب می شن که هم قیمت مناسبی دارن، هم کیفیتشون خوبه و هم کارایی متنوعی دارن. یادنون باشه که الزاما بهترین ها همیشه محبوب ترین ها نیستن، بلکه محبوب ترین ها همیشه بهترین ها به حساب میان!

حالا بیاید باهم ببینیم که تو دسته چرخ خیاطی های خانگی، کدوم مدل ها از همه محبوب تر هستن؟

محبوب ترین چرخ خیاطی های خانگی

بهترین و محبوب ترین چرخ خیاطی های موجود در داخل بازار ایران، معمولا از سه برند ژانومه، کاچیران و مارشال هستن. البته مارک های زیادی از چرخ خیاطی تو بازار ایران پیدا می شن، مثل تویوتا، ژانیما، برادر، ریکار و غیره که همه شون چرخ خیاطی های خیلی خوبی دارن، اما محبوبیت چرخ های این سه تا برند معمولا بیشتره.

چرخ خیاطی ژانومه

ژانومه یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده چرخ خیاطی در جهان به شمار میره. خیلی ها هستن که این برند ژاپنی رو به عنوان بهترین برند تولیدکننده چرخ خیاطی در جهان می شناسند. واقعیت هم اینه که این تصور، چندان اشتباه نیست. چرخ های با دوام، کیفیت فوق العاده بالا در ساخت و مواد اولیه، تنوع دوخت و مدل های متنوع، همه و همه تو چرخ خیاطی های ژانومه پیدا می شن. اما محبوب ترین مدل های چرخ خیاطی خانگی ژانومه در بازار ایران، این چرخ ها هستن:

 

ژانومه802 ژاپن

ژانومه 802 یک چرخ خیاطی مکانیکی تمام اتوماته که محبوب ترین مدل از چرخ های خیاطی خانگی این برند به شمار می ره. 802 در واقع یکی از مدل های قدیمی ژانومه است اما اونقدر با کیفیت و با دوامه که هنوز هم طرفدار زیاد داره، و با اینکه از مد افتاده اما همچنان قیمت نسبتا بالایی داره.

معرفی چند چرخ خیاطی خانگی که میون خیاط ها محبوبیت زیادی داره!

اگر ژانومه 802 ژاپنی رو بخرید، تا آخر عمر نیازی به چرخ خیاطی ندارید، چون مطمئنا تا صد سال هم به خوبی روز اول براتون کار می کنه. محبوبیت این چرخ خیاطی باعث شده تا خدمات تعمیر و قطعات اون هم به وفور در بازار پیدا بشن. بدنه این چرخ خیاطی تمام فلزیه و وزن زیادی هم داره.

ژانومه 393

393 یکی از مدل های قدیمیه که برخلاف 802 تولیدش متوقف نشده، اما ارتقا پیدا کرده و به سبک چرخ خیاطی های امروزی دراومده. این چرخ خیاطی محبوب قیمت نسبتا پایین تری از 802 داره و برای دوخت های سنگین و ضخیم عالیه. جس بدنه اون از فلزه و قطعات تشکیل دهنده ش کیفیت واقعا خوبی دارن. این چرخ خیاطی خانگی هم یک دستگاه عمریه که سال های سال براتون کار می کنه.

این چرخ اگرچه ژاپنیه، اما تحت نظارت شرکت مادر، تو شعبه تایوان تولید میشه. 10 کیلوگرم وزن داره و حتی یک کامنت منفی هم نمی تونید درباره ش پیدا کنید.

ژانومه 7000 ژاپن

ژانومه 700 یکی دیگه از مدل های محبوب این برنده که تولید مستقیم خود ژاپنه. این چرخ خیاطی که ظاهر زیبایی هم داره، خیلی مناسب افراد تازه کاره. چراکه هم وزنش به نسبت سبکه، هم دوخت های مختلفی رو انجام می ده. توانایی دوخت های نازک و ضخیم، دوخت های ساده و زیگزاگ، برنامه های گلدوزی متنوع، دوخت جادکمه، زیپ دوزی، ژرسه دوزی، لبه دوزی و غیره، از جمله قابلیت های این چرخ خیاطی خانگی به شما میرن. ژانومه 7000 همچنین 130 تا دوخت حاشیه ای زیبا هم داره.این چرخ میتواند حروف انگلیسی را گلدوزی نماید.

با سیستم بازوی آزاد این چرخ خیاطی فوق العاده می تونید انواع دوخت های حلقوی، سر آستین و پاچه شلوار رو انجام بدید.

این دستگاه از جمله نمونه های جدید ژانومه به حساب میاد که بدنه بیرونی اون از فایبرگلاس، و بدنه داخلیش از آلومینیوم سبک ساخته شده. عمر و دوامش خیلی بالاست و 860 دوخت در دقیقه سرعت داره.

ژانومه 7000 از جمله چرخ خیاطی ها دیجیتالی این برند به حساب میاد که کار کردن باهاش خیلی ساده و راحته.

 

ژانومه 6000 ژاپن

این چرخ خیاطی دیجیتال و کامپیوتری یکی از جدیدترین و بهترین چرخ خیاطی های خانگی برند ژانومه به حساب میاد که از تولیدات مستقیم خود ژاپنه. جدای از بدنه فلزی مقاوم و قطعات بسیار با کیفیت که تو همه مدل های ژانومه همینطوره، چرخ خیاطی 6000 این برند می تونه کارایی فوق العاده زیادی برای شما داشته باشه. این چرخ خیاطی بیشتر از 130 نوع برنامه دوخت مختلف رو پشتیبانی می کنه و می تونه پارچه های ضخیم و نازک رو با سرعت های مختلف برای شما بدوزه.

شما می تونید از سوزن شماره 9 تا 18 رو روی این چرخ خیاطی سوار کنید که این خودش نشون دهنده قابلیت های دوخت فوق العاده متنوع این چرخ خیاطیه. از جمله قابلیت های ژانومه 6000 آسیابی بودن ماکو و قابلیت چرخش 360 درجه اونه. همچنین این چرخ خیاطی قابلیت بزرگنمایی دوخت داره و می تونه خیاطی رو برای شما خیلی آسون کنه.

کاچیران

 کاچیران یک برند ملیه که تونسته با وجود رقبای سر سخت خارجی، همچنان یکی از محبوب ترین برندهای تولید کننده چرخ خیاطی باشه. کاچیران این محبوبیت رو مدیون سابقه درخشان، کیفیت مناسب دستگاه ها، قیمت مناسب دستگاه ها و خدمات پس از فروش خیلی خوبه. این برند با استاندارد های روز دنیا چرخ خیاطی تولید می کنه و تونسته محصولاتش رو به بیش از 35 کشور خارجی هم صادر کنه. محبوب ترین مدل های چرخ خیاطی کاچیران مدل های زیر هستن:

کاچیران یاسمین 501

یاسمین 501 یکی از مدل های حرفه ای چرخ خیاطی خانگی کاچیران به شمار میره.  بدنه آلومینیومی و سبکی داره و در عین حال از مقاومت و استحکام خوبی برخورداره. تنوع طرح های دوخت مختلف باعث شده با وجود چرخ های دیجیتال و کامپیوتری، چرخ خیاطی یاسمین 501 هنوز هم بتونه یک گزینه پر ادعا و محبوب باشه. این چرخ می تونه عرض دوختی از 0 تا 5 میلیمتر و طول دوختی از 0 تا 4 میلیمتر داشته باشه. این چرخ خیاطی می تونه تا 23 برنامه دوخت مختلف رو پشتیبانی کنه و امکان دوخت استرچ برای پارچه های کشی هم داره.

یاسمین 501 قابلیت دوخت دو سوزنه داره و سیستم ماسوره پیچ اون خیلی ساده طراحی شده. این چرخ خیاطی تمام استانداراهای جهانی رو دریافت کرده و یکی از بهترین مدل های کاچیران به شمار می ره. تمام اینها رو در کنار قیمت به نسبت مناسب اون بگذارید تا به ارزش واقعی این دستگاه پی ببرید.

کاچیران 5000

کاچیران چند سری مختلف چرخ خیاطی تولید می کنه که مدل 5000 از جمله دستگاه های سری نیولایف اون محسوب می شه. این چرخ خیاطی که با عنوان نیولایف 5000D هم شناخته می شه، یکی از مشهور ترین مدل های چرخ خیاطی خانگی کاچیرانه. قابلیت ها و ظرفیت های این چرخ خیاطی اونقدر زیاده که حتی کارگاه های تولیدی هم از اون استفاده می کنن.

این چرخ خیاطی با وجود مکانیکی بودن، می تونه از 140 برنامه دوخت مختلف پشتیبانی کنه و طول و عرض دوخت خیلی خوبی داشته باشه (به ترتیب تا 5 و 6). با وجود تمام قابلیت هایی که داره، کاچیران 5000 فقط 8 کیلوگرم وزن داره و تو دسته چرخ خیاطی های سبک به حساب میاد. این محصول که گل سرسبد چرخ خیاطی های صادراتی کاچیران به شمار می ره، محصول 2021 به حساب میاد که تو همین مدت کم هم تونسته نظرات زیادی رو به خودش جلب کنه.

این دستگاه حالت های دوخت متنوعی داره و می تونه سوزن رو در 15 موقعیت مختلف قرار بده. همچنین برای دوخت انواع ضخامت پارچه ها و دوخت استرچ پارچه های کشی هم مناسبه.

کاچیران 4084

4084 یکی از مدل های میانی کاچیران به حساب میاد که طرفدارای زیادی داره. با وجود مکانیکی بودن، این چرخ خیاطی می تونه از برنامه های دوخت متنوعی پشتیبانی کنه و بیشتر از 84 مدل حاشیه دوزی انجام می ده. 4084 یکی از چرخ های سری نیولایف کاچیران به شمار می ره. سری که بهترین کیفیت رو در بین محصولات کاچیران دارن.

معرفی چند چرخ خیاطی خانگی که میون خیاط ها محبوبیت زیادی داره!

این چرخ خیاطی می تونه از 15 موقعیت قرار گیری سوزن پشتیبانی کنه و گرد دوزی رو تا قطر 130 سانتی متر انجام بده. بدنه اون از جنس آلومنیوم و بسیار مستحکمه و دوام و عمر بالایی هم داره.

مارشال

مارشال یک برند خوبه. به همین سادگی. محصولات مارشال نه اونقدر رده بالا هستن، و نه اونقدر رده پایین. بهترین توصیف برای مارشال اینه که یک برند متوسطه، همین. خیلی خوبه و می تونه نیازهای شما رو جواب بده، اما هیچوقت اونقدرها شاخص نیست. مهمترین مزیت چرخ خیاطی مارشال اینه که می تونید چرخ خیاطی های اون رو با قیمت واقعا مناسب تهیه کنید و از کیفیتی خیلی بیشتر از هزینه ای که براش پرداخت کردید، بهره مند بشید. به عبارت دیگه، چرخ خیاطی خانگی مارشال، واقعا به صرفه ست. محبوب ترین مدل های چرخ خیاطی مارشال موارد زیر هستن:

مارشال 11000

مارشال 11000 یک چرخ خیاطی سبک و به نسبت ارزون قیمته که می تونه از 36 برنامه دوخت مختلف پشتیانی کنه. این چرخ خیاطی مکانیکی می تونه انواع دوخت رو برای شما انجام بده و پارچه های ضخیم رو به خوبی پارچه های نازک بدوزه.

معرفی چند چرخ خیاطی خانگی که میون خیاط ها محبوبیت زیادی داره!

 مجهز بودن به بازو آزاد باعث شده تا مارشال 11000 بتونه به سادگی دوخت های گردی مثل سر آستین و پاچه شلوار رو انجام بده.

مارشال 8900s max

مارشال 8900 یک چرخ خیاطی زیبا، سبک و البته بسیار مقرون به صرفه ست. این چرخ خیاطی خانگی می تونه 36 طرح مختلف دوخت رو برای شما پیاده سازی کنه و انواع مختلف دوخت رو برای شما انجام بده. این چرخ خیاطی می تونه به بهترین شکل پارچه های کشی رو بدوزه و با بالاترین کیفیت لبه دوزی، دکمه دوزی و زیپ دوزی رو برای شما انجام بده.

خرید بهترین چرخ خیاطی خانگی

در بالا به محبوب ترین مدل های چرخ خیاطی خانگی اشاره کردیم. همانطور که در اول متن هم گفته بودیم، اینها چرخ خیاطی های محبوب هستن، نه الزاما بهترین ها. این چرخ خیاطی ها به خاطر قابلیت ها و قیمت هاشون طرفداران زیادی داخل بازار ایران دارن و تونستن نظر مصرف کننده ها رو به خودشون جلب کنند. اگر شما هم قصد دارید یک چرخ خیاطی خانگی خوب بخرید، بهتره سری به وبسایت 20 بافت بزنید. 20 بافت انواع چرخ خیاطی های مختلف رو با بهترین قیمت به شما ارائه می ده و کالاهای خودش رو تضمین می کنه.