معاوضه تعدادی از بازیکنان رئال با یک ستاره!

 به گزارش افکارنیوز به نقل از میدان نیوز، جدایی بورخا مایورال و لوکا یوویچ، باعث شد تا ماریانو دیاز، تنها مهاجم تخصصی رئال‌مادرید باشد که البته این بازیکن هم جایی در تفکرات کارلو آنچلوتی ندارد و به احتمال زیاد از جمع کهکشانی‌ها جدا خواهد شد. براین اساس حالا نشریات اسپانیایی اعلام کردند که رئال به دنبال یک مهاجم به عنوان ذخیره کریم بنزما است.

روزنامه آ‌اس، اشاره کرد که رئال‌مادرید درحال مذاکره با رائول دی توماس، مهاجم اسپانیول است. درخشش دی توماس در اسپانیول و دعوت شدن او به تیم ملی اسپانیا باعث شده تا رئال نسبت به جذب او مشتاق شود. این بازیکن ۲۷ ساله محصول آکادمی رئال‌مادرید است اما نتوانست در زمان سرمربیگری زین‌الدین زیدان، نظر مثبت او را جلب کند و به همین خاطر چاره‌ای جز جدایی از رئال نداشت و درنهایت در سال ۲۰۱۹ با ۲۵ میلیون یورو به بنفیکا پیوست.

دی توماس در ۸۹ بازی در اسپانیول ۴۵ گل زده و گفته می‌شود قیمتش ۳۵ تا ۴۰ میلیون یورو خواهد بود. با این وجود رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند، مدیران رئال با پیشنهاد دادن برخی بازیکنان خود برای معاوضه، قصد دارند قیمت دی توماس را کاهش دهند. بنابراین رئال‌مادرید یک ماه تا پایان فصل نقل و انتقالات فرصت دارد تا تصمیم‌گیری خود را در این باره انجام دهد و باید دید این انتقال چگونه صورت خواهد گرفت.

چند بازیکن رئال با ستاره اسپانیایی معاوضه خواهند شد!