جزئیات درگیری در  پارک ملی کرخه

محمد الوندی روز چهارشنبه اظهار داشت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر قطع درختان جنگلی و صید غیر مجاز ماهی در محدوده پارک ملی کرخه محدوده روستای الجزایر در شهرستان کرخه روز چهارشنبه اطلاع رسانی شد.

وی افزود: ماموران یگان پارک ملی کرخه جهت پیگیری و بررسی موضوع، در محل حاضر و پس از گشت و کنترل ترکیبی با خودرو، موتورسیکلت و پیاده یک محل اسکان موقت را شناسایی، ولی به در حین نزدیک شدن به آن افرادی با سلاح جنگی کلاشینکف آنها را تهدید و سپس به سمت ماموران یگان پارک ملی کرخه تیر اندازی کردند.

الوندی گفت: جهت جلوگیری از تلفات و کنترل و مدیریت با فاصله گرفتن از محل  مورد نظر و با حضور عوامل انتظامی کلانتری شاوور، به‌رغم دستور ایست و خوداری از تیراندازی متهمان توجه نکردند و با سلاح کلاشینکف و اسلحه کمری به سمت عوامل انتظامی و یگان حفاظت محیط زیست تیراندازی تیراندازی کردند.

جزئیات درگیری در  پارک ملی کرخه

 رئیس پارک ملی کرخه ادامه داد: پس از ۱۵ دقیقه درگیری متهمان با استفاده از پوشش گیاهی و به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری و در مسیر فرار به سمت خودروی سازمانی محیط زیست خوزستان نیز تیر اندازی که سه گلوله به خودرو اصابت کرد.

وی بیان کرد: پس از بررسی محل متهمان آثار و شواهد صید غیر مجاز ماهی، ادوات قطع درختان و مقداری چوب درختان جنگلی قطع شده مشاهده شد وشواهد نشان می‌دهد  متهمان  سارق مسلح نیز باشند.

الوندی با بیان اینکه در این درگیری خوشبختانه آسیبی به ماموران انتظامی و یگان حفاظت محیط زیست نرسید، گفت: با تحقیقات محلی در همان لحظات اولیه متهمان شناسایی و تلاش برای دستگیری آنان از طریق عوامل انتظامی آغاز شده است.