بهترین جا برای چاپ جزوه سیاه و سفید

اگر دانشجو، دانش‌آموز، مدرس یا حتی یکی از مسئولین مراکز آموزشی باشید حتما می‌دانید که جزوه، چه نقش مهمی در آموزش بازی می‌کند. چاپ و کپی جزوه، وقت زیادی می‌طلبد و از همین روست که ایده چاپ جزوه آنلاین ، جذاب جلوه می‌کند.

درحالی‌که در چند سال اخیر، چاپ جزوه آنلاین کم‌کم در حال جا افتادن بین افراد حاضر در مراکز آموزشی است، این سؤال مطرح می‌شود که چه معیارهایی را باید برای انتخاب مرکز مناسب برای چاپ جزوه به‌صورت آنلاین در نظر داشته باشیم.

در این مقاله، این معیارها را مرور کرده و سپس به معرفی یک مرکز پرینت آنلاین جزوه در تهران می‌پردازیم. اگر قصد چاپ جزوه خود را دارید با ما همراه باشید و این بار، جزوه‌ای باکیفیت‌تر و ارزان‌تر از همیشه پرینت کنید.

1

معیارهایی برای انتخاب مرکز پرینت آنلاین

بسیاری از اساتید و معلمان علاوه بر کتاب‌های آموزشی، جزوه‌ای هم برای خود ترتیب داده و گاهی آن را منبع اصلی برای آموزش و آزمون‌های خود اعلام می‌کنند. دانش‌آموزان و دانشجویان نیز باید جزوه را از مدرسشان گرفته و آن را برای خود چاپ کنند. با توجه به مزایایی که چاپ جزوه آنلاین در بر دارد، بسیاری از دانشجویان این روش را برای خود انتخاب می‌کنند. مهم‌ترین این مزایا عبارت‌اند از:

  • صرفه‌جویی در وقت و انرژی
  • امکان تحویل در محل
  • کاهش هزینه‌ها
  • امکان سفارش به مراکز برتر چاپ جزوه، حتی در صورت وجود فاصله مکانی (حتی شهر به شهر)

بااین‌حال، بسیاری از افراد هم بوده‌اند که دو یا سه روز ماند به امتحان خود، جزوه‌ای دریافت کرده‌اند که به‌هیچ‌عنوان کیفیت لازم را نداشته است. بسیاری از مراکز چاپ جزوه دانشجویی عنوان می‌کنند که در صورت وجود چنین مشکلاتی، خسارت را تقبل خواهند کرد؛ اما آیا این کار چقدر برای دانشجویی که تنها چند روز تا امتحان خود فاصله دارد سودمند است؟ او احتمالا مجبور خواهد شد که جزوه‌اش را از روی لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود بخواند.

به همین دلیل است که آگاهی از برخی معیارهای انتخاب مرکز چاپ جزوه آنلاین و توجه داشتن به آن‌ها هنگام ثبت سفارش می‌تواند خسارات مالی، زمانی و حتی تحصیلی احتمالی را کاهش دهد. در ادامه، این معیارها را معرفی می‌کنیم.

مجوزهای فعالیت

دقت داشته باشید که مرکزی را برای پرینت آنلاین جزوه خود انتخاب کنید که دارای مجوز فعالیت در زمینه چاپ و صحافی باشد. علاوه بر این، داشتن نمادهای اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال) در وب‌سایت نیز برای مرکزی که قرار است هزینه نه‌چندان کمی را از شما دریافت کند، ضروری است.

2

تخصصی بودن مرکز

شاید به نظرتان، چاپ یک جزوه سیاه و سفید کاری نه‌چندان مهم و غیرتخصصی باشد که هر مرکزی که یک یا تعدادی دستگاه پرینت داشته باشد، می‌تواند آن را انجام دهد؛ اما این‌گونه نیست. چاپ جزوه نیاز به تجربه و دقت به ظرایفی دارد که تنها یک مرکز تخصصی چاپ و طراحی از عهده آن برمی‌آید. تنظیم رنگ‌ها، توجه به صفحه‌بندی و حتی کادربندی صفحات در صورت لزوم، ازجمله مواردی هستند که نیاز به تخصص و دید طراحی دارند.

بنابراین حتما دقت داشته باشید که مرکز چاپ جزوه دانشجویی موردنظر شما خدمات دیگر در زمینه چاپ، طراحی و صحافی را نیز ارائه دهد. این خدمات می‌توانند شامل چاپ افست، چاپ‌های سایز بزرگ و غیره باشند.

شفافیت در قیمت ها

یک وب‌سایت حرفه‌ای که در کار خودش صادق است، همواره قیمت‌های خود را به‌صورت به‌روز و بدون نیاز به تماس تلفنی در اختیار کاربرانش می‌گذارد. شما به‌عنوان متقاضی چاپ جزوه آنلاین باید بتوانید به‌راحتی برآورد کنید که هزینه پرینت جزوه‌تان چقدر می‌شود.

بسیاری از مراکز با عدم شفافیت در این موضوع در هر مرحله از کار به مشتری خود به بهانه‌های مختلف، هزینه‌های متفاوتی اعلام می‌کنند. دقت داشته باشید که هزینه ارسال با شماست یا خیر؟ آیا هزینه طراحی (در صورت نیاز) را نیز شما باید پرداخت کنید؟

قیمت مقرون به صرفه

مسلما قیمت، پس از کیفیت و نوع خدمات در درجه بعدی اهمیت برای چاپ جزوه آنلاین قرار می‌گیرد با این حال، همچنان موضوعی بااهمیت است. مرکزی را انتخاب کنید که قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته باشد. معمولا مراکزی که ماشین‌آلات بهتری دارند، علاوه بر ارائه کیفیت بهتر به دلیل سرعت در پرینت، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای هم به مشتری خود پیشنهاد می‌دهند.

همچنین دقت داشته باشید که قیمت چاپ جزوه سیاه و سفید با رنگی چقدر تفاوت دارد؟ بسیاری از مراکز، هر دوی این خدمات را با قیمت بسیار نزدیک به هم ارائه می‌کنند که به‌خصوص برای جزوه‌های با حجم زیاد، چندان مقرون‌به‌صرفه نیست. اگر جزوه‌تان حجم زیادی دارد یا اساسا تعداد کارتان بالاست، بهتر است با مراکزی کار کنید که با افزایش تعداد صفحات، تخفیف‌های قابل‌توجهی ارائه می‌دهند.

داشتن دفتر مراجعه حضوری

شاید نیازی نباشد که شما به مرکز چاپ جزوه دانشجویی آنلاین مراجعه کنید؛ اما داشتن یک دفتر مراجعه حضوری به شما این اطمینان را می‌دهد که شرکت موردنظر در کار خود حرفه‌ای است و به‌صورت تخصصی عمل می‌کند. با مراجعه به وب‌سایت مرکز موردنظر باید بتوانید آدرس، شماره تماس ثابت و عکس‌هایی از دفتر شرکت را نیز ببینید.

تیم گرافیک؛ یک مرکز تخصصی چاپ جزوه آنلاین

مجموعه تیم گرافیک با سابقه نزدیک به ۱۵ سال در صنعت چاپ، صحافی و طراحی، یکی از تخصصی‌ترین مراکز چاپ جزوه در ایران است. این مرکز، تمامی شرایط گفته‌شده در قسمت قبل را برآورده می‌کند. دستگاه‌های مدرن و به‌روز، نیروی متخصص و متعهد، داشتن دفتر مراجعه حضوری با تمامی مجوزهای لازم از ویژگی‌های این مرکز هستند.

علاوه بر این، مجموعه تیم گرافیک، قیمت‌های خود را همواره به‌صورت شفاف و دقیق در وب‌سایت خود به‌روز می‌کند. این مرکز، یکی از مراکز چاپ جزوه ارزان تهران محسوب می‌شود که سفارشات مشتریان خود را به سراسر کشور برای آن‌ها ارسال می‌کند.

3

دیگر مزایای چاپ آنلاین جزوه در تیم گرافیک

تیم گرافیک با وضع قوانین شفاف و مشخص، هرگونه خسارت احتمالی در مراحل مختلف انجام سفارش مشتری از پرینت تا تحویل را به عهده می‌گیرد. از دیگر مزایای همکاری با مجموعه تیم گرافیک و سفارش به این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

تحویل به موقع

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شما به‌عنوان دانشجو یا مدرس این است که جزوه‌تان به‌موقع حاضر شود. تیم گرافیک در مرحله ثبت سفارش چاپ جزوه آنلاین ، زمان دقیق تحویل سفارش را اعلام می‌کند که شما نیز بتوانید برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشید.

شرایط مناسب برای همکاری

اگر تعداد کارتان زیاد است و به‌صورت منظم، سفارش چاپ آنلاین جزوه یا دیگر خدمات چاپ، طراحی و صحافی را دارید، تیم گرافیک، پکیج‌هایی برای همکاری‌های این‌چنینی تهیه کرده است که در آن‌ها قیمت‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر و همکاری با شرایط حرفه‌ای و بهینه، پیش‌بینی شده است.

شرایط ارسال رایگان

هزینه ارسال، همواره یکی از دغدغه‌های مشتریان امور چاپ و صحافی است. مجموعه تیم گرافیک برای سفارش‌های با ارزش بیشتر از ۵۰۰ هزار تومان، هزینه ارسال دریافت نمی‌کند. این شرایط برای ارسال به‌تمامی نقاط تهران صادق است. برای سفارش‌های شهرهای دیگر نیز ارسال تا باربری تهران به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

سخن آخر

چاپ جزوه یکی از فعالیت‌های معمول محصلین و حتی مدرسین مراکز آموزشی است. درحالی‌که در گذشته، چاپ جزوه تنها به‌صورت حضوری انجام می‌شد، به‌تازگی امکان سفارش چاپ جزوه آنلاین نیز فراهم شده است. در این راستا مجموعه تیم گرافیک با به‌کارگیری دانش و تجربه افراد متخصص، ماشین‌آلات مدرن، ارائه خدمات تخصصی، ارائه گارانتی چاپ و شرایط مناسب ارسال و همکاری، یک مرکز باکیفیت چاپ جزوه ارزان تهران است که البته از دیگر نقاط کشور نیز سفارش می‌پذیرد.