رونمایی از لباس اول و دوم تیم ملی برزیل برای جام جهانی+ عکس

20 سال از زمانی که ستاره های تیم ملی برزیل در آسیا برای آخرین بار جام جهانی را بالای سر بردند، سپری شده و آنها در جام جهانی 2022 به دنبال کسب افتخاری دیگر و افزایش فاصله خود با رقبای همیشگی هستند. این تورنمنت دوباره در قاره آسیا برگزار می شود و هواداران برزیل امیدوار به تکرار تاریخ در آن سوی دنیا خواهند بود.

در سال 2002، سلسائو با درخشش فوق العاده و فراموش نشدنی رونالدو به عنوان قهرمانی دست یافت و این فوق ستاره محبوب با زدن هشت گل در طول تورنمنت و به خصوص دو گل تاریخی در فینال برابر آلمان و الیور کان، نقش مهمی در رقم خوردن این افتخار تاریخی ایفا کرد. حالا و بعد از دو دهه، از لباس اول و دوم تیم ملی برزیل در جام جهانی 2022 با حضور رونالدوی بزرگ رونمایی شده است.

رونمایی از لباس اول و دوم تیم ملی برزیل برای جام جهانی+ عکس

طرحی از جگوار که نماد مهمی برای مردم برزیل است، روی لباس دیده می شود. از دو رنگ سبز و آبی پرچم برزیل نیز برای سرآستین و یقه استفاده شده و روی یقه در حالت باز کردن، طرحی از پرچم این کشور دیده می شود. اما در لباس دوم، از طرح جگوار فقط روی آستین استفاده شده و البته اینجا به شکل مشخص تری نمایش داده می شود. سرآستین لباس دوم نیز به رنگ سبز است و لوگوی فدراسیون فوتبال برزیل روی هر دو لباس وجود دارد.

رونمایی از لباس اول و دوم تیم ملی برزیل برای جام جهانی+ عکس