ساعت مچی مردانه تا 5 میلیون

یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌های محبوب در میان خانم‌ها و آقایان ساعت‌های مچی هستند. علاوه‌بر اینکه همه از کارکرد معمول ساعت برای اطلاع از زمان استفاده می‌کنیم، این اکسسوری نقش بسزایی در جذاب شدن استایل ما دارد. باتوجه‌به تنوع دنیای ساعت‌ها و اینکه دایره انتخاب هر فردی مطابق با استایل و سلیقه او متفاوت است، تعیین یک گزینه کار دشواری خواهد بود. در این مقاله باتوجه‌به بودجه و کیفیت، شما را با پنج برند محبوب برای انتخاب ساعت مچی مردانه تا 5 میلیون آشنا خواهیم کرد. پس لطفا به خواندن مطلب پیش رو ادامه دهید تا با آگاهی کامل، مناسب‌ترین ساعت مچی را برای خودتان انتخاب کنید.

برند کاسیو؛ ژاپنی پرطرفدار برای ساعت مچی مردانه تا 5 میلیون

یکی از معروف‌ترین برندهای ژاپنی در بین ساعت‌های مچی مردانه، برند کاسیو است. ساعت مچی کاسیو به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن و کیفیت بالا در بین کاربران ایرانی محبوبیت بالایی دارد. یکی از پرطرفدارترین مدل‌های ساعت مچی مردانه تا 5 میلیون از برند کاسیو، مدل ادیفایس EFR-526L-7A است. این مدل که براساس سبک نیمه اسپرت و برای مصرف روزمره طراحی شده، در دسته‌بندی ساعت‌ها در رده ساعت‌های کلاسیک و روزمره قرار می‌گیرد. بند چرم، صفحه سفید و بدنه استیل، ترکیبی بسیار زیبا به‌وجود آورده و این ساعت به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند تبدیل شده است.

این مدل ساعت از برند کاسیو سه موتوره است و عقربه‌های کوچکی دارد که کرنومتر هستند. همچنین یک دایره کوچک در گوشه راست صفحه قرار دارد که نمایش‌گر تاریخ است. اگر قصد خرید ساعت مردانه اصل را دارید و طرفدار صفحه‌های گرد و اسپرت هستید، ساعت مچی کاسیو مدل EFR-526L-7A، یکی از بهترین انتخاب‌ها برایتان محسوب می‌شود. این ساعت تا عمق 100 متر در برابر فشار آب مقاوم است. همچنین از ویژگی‌های خاص این مدل ساعت از برند کاسیو می‌توان به کنترل رادیویی، اندازه‌گیری فشار, کرونومتر, لرزشگر و نمایش تاریخ اشاره کرد.

51

جی شاک؛ سری محبوب برند کاسیو برای ساعت مچی مردانه تا 5 میلیون

برای انتخاب ساعت مچی مردانه تا 5 میلیون، ساعت مچی جی شاک مدل GA-2100-1A یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به ساعت‌های اسپرت مردانه است. بند این ساعت که از لاستیک پی یو ساخته شده، خاصیت ضد تعریق و ضد حساسیت دارد. این ویژگی باعث شده که سری جی شاک به گزینه محبوبی برای ورزشکاران تبدیل شود. 

از ویژگی‌های کاسیو جی شاک مدل GA-2100-1A می‌توان به چراغ صفحه، ساعت جهانی، کرنومتر، تایمر شمارش معکوس، 5 آلارم روزانه و خاصیت ضد آب غواصی اشاره کرد. همچنین این ساعت به موتور کوارتز مجهز است. موتور ساعت کوارتز با کمک یک کریستال کوچک، باطری و چند موتور کوچک، مطمئن‌ترین و دقیق‌ترین روش برای گفتن زمان محسوب می‌شود.

ساعت مچی مردانه تا 5 میلیون؛ کاسیو ادیفایس مدل ECB-10P-1A

یکی از بهترین ساعت‌هایی که می‌توانید به لیست خرید ساعت مچی مردانه تا 5 میلیون اضافه کنید، ساعت کاسیو ادیفایس مدل ECB-10P-1A است. کاسیو آدیفایس، ساعت کارآمدی است که با هدف ترکیب سرعت و هوش طراحی شده است. این ساعت می‌تواند برای نمایش زمان با دقت بسیار بالا، مدیریت برنامه‌ریزی شخصی و تنظیم خودکار منطقه زمانی باتوجه‌به مکان جغرافیایی، به تلفن همراه شما وصل شود. طراحی صفحه نمایش شامل یک قاب هشت‌ضلعی و چهارپیچ است که ما را به یاد ابزارهای تعمیر و نگهداری ماشین‌های مسابقه‌ای می‌اندازد. همچنین خطوط افقی صفحه نمایش، یک ماشین مسابقه را تداعی می‌کند که با سرعت بالا در حال حرکت است. 

جنس بند این ساعت از رزین است که باعث می‌شود ساعت سر نخورد و روی نقطه‌ای که می‌خواهیم، ثابت بماند. جنس بدنه این مدل از ساعت کاسیو استیل ضدخش است و در برابر نفوذ آب تا عمق 100 متری مقاومت بالایی دارد. از ویژگی‌های دیگر این ساعت می‌توان به تایمر شمارش معکوس، برخورداری از دو چراغ LED روی صفحه نمایش، حالت پرواز، نمایش ساعت جهانی، ویژگی حرکت موقتی عقربه‌ها، تقویم تمام خودکار و طول عمر بالای باتری اشاره کرد. باتوجه‌به اینکه فروش نمونه‌های تقلبی جی شاک بسیار در حال افزایش است، حتما از یک سایت یا فروشگاه معتبر خرید کنید تا خیالتان بابت خرید ساعت مچی کاسیو اصل ژاپن راحت باشد.

53

جی شاک AWR-M100SDC-1A؛ یکی از پرطرفدارترین ساعت‌های مچی مردانه تا 5 میلیون

یکی از پرطرفدارترین ساعت‌‌های اسپرت در لیست ساعت مچی مردانه تا 5 میلیون، ساعت مچی مردانه جی‌شاک است. یکی از ویژگی‌های مثبت این ساعت‌ها این است که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند و تقریبا برای کلیه گروه‌های سنی مناسب هستند. سری جی شاک که توسط شرکت کاسیو تولید می‌شود، طرح اسپرت همه‌پسند دارد و به دلیل مقاومت در برابر ضربه شهرت بسیاری پیدا کرده است. به همین دلیل بیشتر ورزش‌کاران، نظامیان و سایر افرادی که فعالیت‌های پرحادثه انجام می‌دهند، از این ساعت استفاده می‌کنند. چند مشخصه ویژه جی شاک مدل AWR-M100SDC-1A، وزن بسیار کم، مقاومت در برابر فشار آب تا عمق 200 متر، شیشه ضدخش، عمر طولانی باتری و قابلیت شارژ آن است.

ساعت مچی مردانه کلاسیک تا 5 میلیون؛ سیکو مدل SGEH86P1

مجموعه ساعت سیکو 5 یکی از محبوب‌ترین زیرمجموعه‌های برند سیکو در جهان است. اگر به‌دنبال یک ساعت کلاسیک برای جلسات مهم یا مراسم خاص هستید، ساعت سیکو مدل SGEH86P1 یک انتخاب مناسب برای ساعت مچی مردانه تا 5 میلیون تومان است. بند چرم قهوه‌ای، صفحه نمایش سفید، بدنه طلایی خبر از این می‌دهد که با یک ساعت کاملا کلاسیک روبه‌رو هستیم. ساعت‌های سیکو به دلیل نوآوری، خلاقیت در طراحی و کیفیت بالای ساخت شهرت جهانی پیدا کرده‌اند.

خرید مطمئن ساعت‌های اورجینال زنانه و مردانه از واچ مارکت

ساعت‌های مچی بهترین اکسسوری‌های هستند که به جذابیت استایل شما اضافه می‌کنند. ساعت‌های مردانه از نظر برند، شکل صفحه، جنس بند، نوع موتور و عقربه، از تنوع گسترده‌ای برخوردار هستند که انتخاب را برای افراد سخت می‌کند. واچ مارکت فروشگاهی آنلاین است که می‌توانید با جستجوی مشخصات ساعت دلخواهتان، بهترین گزینه را انتخاب کنید. با مراجعه به سایت watchmarket.shop یا تماس با شماره پشتیبانی 09129221012، می‌توانید به بازار فروش ساعت‌های اصیل دسترسی داشته باشید و با تعیین محدوده قیمت، به لیست کاملی از ساعت مچی مردانه تا 5 میلیون دسترسی داشته باشید.