معرفی جدیدترین تلویزیون های 2022 سامسونگ + ماردین کالا

سامسونگ همیشه حرف اول را در کیفیت تصویر می‌زند. مدرن‌ترین صفحات نمایش معتبرترین برندهای موبایل، تبلت و لپ تاپ، از تولیدات شرکت سامسونگ استفاده می کنند. در میان تمامی این محصولات، تلویزیون ها و نمایشگر های سامسونگ در دنیا سرآمد هستند.

سال 2022 هم سال پر بار و پر از اتفاقات جذاب از سوی سامسونگ بود. جدید ترین تلویزیون سامسونگ 2022 یعنی سامسونگ مدل BU8500 توقعات مصرف کنندگان از کیفیت یک صفحه نمایش را همچون سال های قبل، دگرگون کرده است. تلویزیون های 2022 سامسونگ امکانات ویژگی های منحصر به فرد و مثال زدنی دارند و می توانند بهترین تجربه را از تماشای فیلم، سریال و حتی بازی رایانه ای برای تماشاگران رقم بزنند. این تلویزیون مدرن و قدرتمند، مدل مشابهی در سال های گذشته ندارد، اما می توان آن را هم رده با تلویزیون سامسونگ AU8000 که سال 2010 به بازار معرفی شده بود، به حساب آورد.

در ادامه این مطلب، در مورد مهم ترین و جذاب ترین ویژگی های مدل BU8500 تلویزیون های سامسونگ صحبت می کنیم و مهم ترین نقاط قوت و تمایز آن نسبت به سایر مدل های تلویزیون را مورد  بررسی قرار می دهیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معرفی جدیدترین تلویزیون های 2022 سامسونگ + ماردین کالا

معرفی جدیدترین مدل سامسونگ: BU8500

این تلویزیون در عین حالی که طراحی ساده ای دارد، بسیار شیک و مدرن است و می تواند در همان نگاه اول نظر شما را به خودش جلب کند. تلویزیون 2022 سامسونگ با نمایشگر کریستالی خودشان، تصاویری با یک سر و گردن کیفیت بالاتر نسبت به نمایشگر های LED را به تصویر می کشند و از این نظر انقلابی در کیفیت نمایش به حساب می آیند. به عبارتی دیگر، استفاده از تکنولوژی کریستال، باعث شده تا رنگ های صفحه نمایش طبیعی تر و نزدیک تر به واقعیت شوند.

همچنین، این تلویزیون که از نمایش تصاویر 4K پشتیبانی می کند، با بهره گیری از تکنولوژی Upscaling 4k  می تواند رزولوشن تصاویر را بالا ببرد و تصاویر در حد کیفیت 4K نمایش دهد. همچنین، استفاده از تکنولوژی HDR باعث شده تا محدوده داینامیکی تصاویر نمایشگر بالا باشد و در نتیجه، تضاد تصویر بسیار قابل توجهی ایجاد شود که در نهایت، کیفیت خیره کننده ای را می توانید در مانیتور تماشا کنید.

صفحه نمایش این تلویزیون با کیفیت 2022 دارای عمق رنگ 10 بیت (8 بیت +FRC) است. در این مدل از سامسونگ، از تکنولوژی های One Billion Color و Dynamic Crystal Color استفاده شده است. در نتیجه این تلویزیون ها توانایی نمایش رنگ های فوق العاده زیبا و متنوعی حدود 1 میلیارد رنگ مختلف را دارند.

علاوه بر همه این ها، پردازنده 4 هسته ای و قدرتمند تلویزیون سامسونگ باعث شده تا این تلویزیون بتواند تصاویر را پردازش و در نهایت علاوه بر حذف نویز های اضافی از تصویر، آن ها را با کیفیت بالاتری به نمایش بگذارد. همچنین استفاده از سیستم عامل تایزن 7 به بیننده کمک می کند تا به امکانات فراوانی از جمله انواع سرگرمی ها، اینترنت و تماشای آنلاین فیلم و سریال دسترسی داشته باشد.

صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 2202 از قابلیت نمایش تصاویر با رفرش ریت 60 هرتز برخوردار است و می تواند محتواها را با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه نمایش دهد. در این تلویزیون ها از تکنولوژی Auto Motion Plus بهره گرفته شده که در نتیجه آن، صحنه های سریع به صورت واضح نمایش داده می شوند و دیگر خبری از تصاویر تار نخواهد بود.

معرفی جدیدترین تلویزیون های 2022 سامسونگ + ماردین کالا

این تلویزیون ها در سایز های 50، 55 و 65 اینج به بازار وارد شده اند و با توجه به نیاز و ابعاد اتاق خودتان می توانید سایز مورد نظرتان را انتخاب کنید. تلویزیون مدل 2022 سامسونگ علاوه بر تمامی برتری هایی که در کیفیت تصویر به رخ می کشد، در ارائه صدای با کیفیت و جذاب هم یک سر و گردن از تلویزیون های مشابه خودش بالا تر است. دو بلند گوی سامسونگ که هر کدام دو کاناله هستند، می توانند خروجی صدا را تا 10 وات ارائه دهند، یعنی در کنار هم صدای 20 واتی را به خروجی منتقل می کنند که می تواند نیاز بیننده ها به صدای قدرتمند را برطرف کند.

همچنین استفاده از تکنولوژی های Dolby Atmos ، Dolby Audio و Dialogue Enhancement باعث شده تا صدای نرم، گرم، شفاف و دلنشینی را از تلویزیون بشنوید. از دیگر قابلیت های جذاب و خیره کننده سامسونگ در بخش صدا، استفاده از تکنولوژی صوتی Object Tracking Sound Lite است. با استفاده از این فناوری، صدا ها را درست از جایی که سوژه در تصویر قرار دارد، پخش می شود و در نتیجه، لذت شنیداری بیننده ها چندین و چند برابر می شود.

این تلویزیون ها از درگاه های ارتباطی USB، Optical، و سه پورت HDMI بهره می برند و شما می توانید انواع وسایل جانبی و کنسول بازی را به نمایشگر خودتان متصل کنید. همچنین می توانید سیستم صوتی، سینمای خانگی و یا ساندبار از راه شبکه وایفای به تلویزیون متصل نمایید. علاوه بر این ها، موس و کیبورد با سیم و بی سیم را هم می توانید از طریق بلوتوث یا USB به این تلویزیون ها متصل کنید و کارهایتان را انجام دهید.

معرفی جدیدترین تلویزیون های 2022 سامسونگ + ماردین کالا

خرید جدیدترین مدل های تلویزیون در ماردین کالا

تا اینجا، مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های تلویزیون BU8500 سامسونگ را با هم بررسی کردیم. نکته بسیار مهمی که وجود دارد، این است که حتما از فروشگاه های معتبر خرید خودتان را انجام دهید.

اینجا به شما فروشگاه اینترنتی ماردین کالا را معرفی می کنیم. در این فروشگاه شما می توانید انواع تلویزیون های سامسونگ و سایر برند های معتبر دنیا را بررسی و انتخاب مطمئنی داشته باشید. در این فروشگاه شما علاوه بر بررسی قیمت تلویزیون ها، می توانید سایر لوازم خانگی را با بهترین قیمت و همراه با گارانتی خریداری کنید. پس همین حالا وارد این فروشگاه اینترنتی شده و با خیال راحت لوازم خانگی دلخواه خودتان را انتخاب کنید.