اخلاق و معرفت را در مورد اسکوچیچ رعایت نکردیم

امیر قلعه نویی پیش از آغاز دیدار پیکان و گل‌گهر در هفته ششم لیگ برتر در کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی اظهار داشت: این زمین را یک ماه قبل هم دیده بودیم که در آن زمان کیفیت خیلی بهتری داشت. زمین تاریخ مصرفی دارد، مثلاً در اروپا از یک زمین بیشتر از 50 سال استفاده نمی‌کنند. مانند توپ می‌ماند. در اروپا از زمین بیشتر از 30، 40 یا 50 سال استفاده نمی‌کنند و آن را پس از این مدت تغییر می‌دهند. به هر حال شرایط زمین مانند قبل نیست اما به هر حال تشکر می‌کنم.

وی افزود: ما شنیده‌ایم سه تیم در زمین دستگردی مسابقه می‌دهند و یک تیم نیز تمرین می‌کند. مسئولان باشگاه‌ها هم حق دارند زیرا هزینه نگهداری زمین خیلی زیاد است. 

اخلاق و معرفت را در مورد اسکوچیچ رعایت نکردیم

سرمربی تیم گل‌گهر در خصوص تغییر و تحول روی نیمکت تیم ملی با حضور کارلوس کی‌روش به جای دارگان اسکوچیچ گفت: به عنوان یک ایرانی از اسکوچیچ و همکارانش تشکر می‌کنم. تغییر و تحول حق هر مدیر و مجموعه‌ای است. نمونه‌اش را در اروپا دیدید. توماس توخل چلسی را در بدترین شرایط تحویل گرفت و قهرمان اروپا کرد اما دو روز قبل او را اخراج کردند. این یک بحث است. اما نکته مهم اینجاست یکی از پیام‌های عاشورا اخلاق و معرفت است. ما اخلاق و معرفت را در مورد اسکوچیچ رعایت نکردیم. 

قلعه‌نویی تصریح کرد: تغییر، تغییر است. هر مربی یک روزی می‌آید و یک روز هم می‌رود، اما منش،‌ اخلاق،‌ معرفت و مسائل دینی خود را انجام ندادیم. یکی از پیام‌های دینی ما مثل اخلاق و معرفت است که در مقابل این بندگان خدا چنین کاری نکردیم.