سفر آزاده زارعی به دهکده هایدی

کارتون هایدی را کمتر کسی از دهه شصتی ها ندیده است. این کارتون خاطره انگیز با تصاویر جذاب و رویایی از دهکده ای زیبا در کنار رشته کوههای آلپ یکی از انیمیشن های نوستالژیکی است که بارها از تلویزیون باز پخش شده است. 

دهکده هایدی در واقعیت نیز وجود داشته و تصاویر آن به صورت نمادین ساخته شده است به طوری که افرادی زیادی در طی سال برای دیدن این منطقه توریستی در کشور سوئیس سفر می کنند.

آزاده زارعی بازیگری که با سریال آوای باران به شهرت بسیاری دست یافت اینستاگرامش را با تصاویر و ویدئوهایی از سفر خود به رشته کوههای آلپ و دهکده خاطره انگیز هایدی به روز کرد که در ادامه این بخش مشاهده می کنید.

آزاده زارعی

آزاده زارعی/ عکس از سروش منوچهری

این بانوی هنرمند در استوری صفحه شخصی عنوان کره بود:

چند روز می خوام برم در دوران کودکیم زندگی کنم. مطمئنم جایی که می خوام برم کلی خاطره برای ده شصتیا زنده می کنه. کلی هیجان دارم به مقصد برسم.

سفر آزاده زارعی به دهکده هایدی

آزاده زارعی با سفر به دهکده هایدی در رشته کوههای آلپ در اینستاگرام خود یادداشت کرد:

چمن‌های سبز به همان شکل داستان، دورتادور خانه را احاطه کرده‌اند، و بزها در کنار بزغاله‌ها مشغول بازیگوشی هستند. وقتی به داخل خانه وارد شوید، صحنه‌هایی آشنا را از تخت‌خواب هایدی، و میزی را که پیتر روی آن توانست خواندن را یاد بگیرد، مشاهده می‌کنید.

سفر آزاده زارعی به دهکده هایدی

بیوگرافی مختصری درباره آزاده زارعی

آزاده زارعی بازیگر سینما و تلویزیون  10 خرداد 1368 در اصفهان متولد شد. او دانش‌آموخته رشته سینما بوده و علاوه بر بازیگری به عنوان منشی صحنه نیز فعالیت کرده است.

آزاده زارعی ورود خود به عرصه بازیگری را با فیلم آمین خوایم گفت در نقش اصغر فرشته و با گریمی پسرانه آغاز کرد و با سریال آوای باران و نقش ماندگار باران در این مجموعه به شهرت رسید.

این بانوی هنرمند در آثاری همچون هایلایت، اکباتان، برف روی شیروانی داغ، شاهرگ و مهر طوبی نقش آفرینی کرده است. 

خانم زارعی دستی در هنر قلم زنی نیز داشته و این هنر را روی مس، طلا، نقره و برنج پیاده‌سازی می کند.