مازیار: بازگشت کی روش به تیم ملی اتفاق مثبتی است

اصغر مازیار کارشناس فوتبال درباره بازگشت کی روش به تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: به نظرم تغییر سرمربی تیم ملی باید زودتر انجام می شد تا از لحاظ اخلاقی شرمنده اسکوچیچ نمی شدیم و کی روش هم فرصت لازم برای کار کردن با بازیکنان را داشت.

او ادامه داد: تیم ملی فوتبال بازی های خود را پیروز می شد، اما از لحاظ فنی شرایط خوبی نداشت و اسکوچیچ فقط در نتیجه گیری خوب عمل کرده بود. او در جام جهانی نمی توانست به تیم ملی کمک کند. بازگشت  کی روش را از لحاظ فنی مثبت می بینم. نکته مثبت کی روش این است که قبلا سرمربی تیم ملی بوده است و بازیکنان با تفکراتش آشنا هستند و ۷۰ روز باقی مانده به جام جهانی برای این مربی زمان کافی است تا تفکراتش را در بازی های تیم ملی پیاده کند.

تیم های صاحب نام به دورهای بعدی جام جهانی صعود می کنند 

مازیار درباره اینکه تیم ملی فوتبال با هدایت کی روش به مرحله بعد جام جهانی صعود می کند، گفت: به طور کلی مسابقات جام جهانی رقابتهای سنگینی است. تیم ها با آمادگی کامل در این مسابقات حضور می یابند. در دوره های گذشته جام جهانی نه تنها ایران بلکه خیلی از  تیم های دیگر هم شانس صعود نداشتند. تیم های صاحب فوتبال و سازمان یافته به دورهای بعدی جام جهانی راه می یابند.

نباید انتظاری از تیم ملی فوتبال  برای صعود از مرحله گروهی  داشته باشیم 

او افزود: ما باید واقع بین باشیم و فوتبال ما با کشورهای صاحب نام فاصله دارد و نباید انتظاری برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی داشته باشیم.  تیم ملی فوتبال در جام جهانی قبلی برابر تیم های اسپانیا و پرتغال عملکرد خوبی داشت و نتایجش راضی کننده بود. در حال حاضر لژیونرهای تیم ملی زیاد هستند و اگر شرایط یاری کند امسال می توانیم صعود کنیم. واقعیت این است که باید امیدوار باشیم تا سطح فوتبال ما ارتقا یابد.

مازیار بازگشت کی روش به تیم ملی اتفاق مثبتی است

کارشناس فوتبال درباره اینکه کی روش تغییراتی در ترکیب تیم ملی فوتبال انجام می دهد، گفت: مربی براساس سلیقه و شکل بازی اش بازیکنان را انتخاب می کند. به نظرم کی روش به توانایی و عملکرد و آمادگی بازیکنان توجه می کند و به نام ها کاری ندارد. هر مربی فاکتورهای خاص خود را برای انتخاب بازیکن دارد و کی روش هم دیدگاه خاص خود را  دارد و باید به آن احترام بگذاریم.