صحنه ای زیبا از لحظه مادر شدن رزیتا غفاری بازیگر سریال کلبه ای در مه

رزیتا غفاری، بازیگر محبوب و با استعداد تلویزیون است که با بازی در سریال هایی همچون در پناه تو و در قلب من به شهرت رسید. به بهانه پخش مجدد سریال کلبه ای در مه و حضور رزیتا غفاری به عنوان یکی از بازیگران اصلی این سریال، سری به صفحه شخصی خانم بازیگر زدیم تا مروری داشته باشیم بر تصاویر خاطره انگیز او دخترش تارا. با ما در این بخش از چهره ها همراه باشید تا با هم آلبوم عکسهای خاطره انگیز منتشر شده در اینستاگرام رزیتا غفاری را ورق بزنیم.

در میان تصاویر منتشر شده، تصویری که به نوعی دیگر جلب توجه می کرد، عکسی بود که خانم بازیگر در توضیحات آن از اولین دیدارش با دخترش نوشته بود و این تصویر صحنه ای ثبت شده از لحظه مادر شدن رزیتا غفاری است.

صحنه ای زیبا از لحظه مادر شدن بازیگر سریال کلبه ای در مه

رزیتا غفاری با انتشار این عکس در صفحه شخصی خود نوشت:

اولین عکس.... اولین اغوش.... اولین دیدار...!

تارای عزیزم....خدا پناهت باشه..!

دیگر عکسهای خاطره انگیز منتشر شده در اینستاگرام رزیتا غفاری

صحنه ای زیبا از لحظه مادر شدن بازیگر سریال کلبه ای در مه

عکسهای خاطره انگیز منتشر شده در اینستاگرام رزیتا غفاری

عکسهای خاطره انگیز منتشر شده در اینستاگرام رزیتا غفاری

رزیتا غفاری و دخترش

مختصر بیوگرافی رزیتا غفاری

رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 25 دی ماه سال 1351 است، پدر بزرگ و مادر بزرگ اش هر دو از مهاجران شهر باکوی آذربایجان به ایران هستند. او بازیگری را از سال 1374 با سریال در پناه تو به کارگردانی حمید لبخنده آغاز کرد ویک سال بعد با فیلم «هتل کارتن» به کارگردانی سیروس الوند وارد سینما شد.

رزیتا غفاری متاهل بوده و چند سالیست که با عباس صالحی از چهره پردازان سینما و تلویزیون ازدواج کرده است.

رزیتا غفاری و همسرش

عباس صالحی برای تحصیل در رشته چهره پردازی چند سالی در تورنتوی کانادا همراه با همسرش اقامت داشت و بعد از به دنیا آمدن دخترشان تارا که سال 1385 در تورنتوی کانادا متولد شد، به ایران بازگشتند و رزیتا غفاری فعالیت هنری خود را از سر گرفت.

رزیتا غفاری و کیمیا بابائیان

فیلم و سریال های رزیتا غفاری

رزیتا غفاری در آثاری چون پشت پرده مه، آب و آتش، شوکران، ساغر، شب های مافیا، فرشتگان بی بال، کلبه ای در مه، همسفران، فصل زرد، تبریز در مه، روشنتر از خاموشی، در قلب من، در پناه تو، هنگامه و... ایفای نقش نموده است. او چند فیلم کوتاه انیمیشن کارگردانی کرده و در فیلم هایی چون هتل کارتن و ساغر به عنوان منشی صحنه حضور داشته است.