حمایت تمام قد یک پرسپولیسی از خرید جذاب تیمش

پایان رافت در مورد شرایط پرسپولیس و صدرنشینی این تیم در پایان هفته ششم لیگ برتر گفت: تازه تنور لیگ داغ شده بود که بازی‌ها تعطیل شد. امیدوارم این تعطیلی به ضرر پرسپولیس نباشد. به نظر من پرسپولیس در بهترین شرایط خودش است و می‌تواند از این بهتر هم بشود. پرسپولیس امسال برای قهرمانی وارد لیگ شده است.

وی در خصوص درخشش یورگن لوکادیا در چهار بازی نخست با پیراهن پرسپولیس عنوان کرد: اوایل کسی از لوکادیا شناخت نداشت و او هم ازنظر بدنی آماده نبود، اما دیدیم که خیلی سریع خودش را رساند و در این ۴ بازی هم که فوق‌العاده بوده. او یک فوتبالیست حرفه‌ای است که از نظر سنی هم در بهترین سن خودش قرار دارد.

مهاجم اسبق پرسپولیس ادامه داد: با وجود درخشش بی‌نظیر لوکادیا اما بازهم باید به او فرصت داد. دو گل او به نفت مسجدسلیمان کاملا حرفه‌ای بود. روی گل اول به زیبایی از حریف پنالتی گرفت، باعث اخراج بازیکن شد و در نهایت گل زد. روی گل دوم هم به زیبایی استپ و ضربه زد که نشان داد چه بازیکن حرفه‌ای به پرسپولیس آمده.

رافت افزود: در مسئله لوکادیا مهمترین موضوع پرداخت حقوقش است. تا زمانی که باشگاه ما سر موقع پول او را بدهد این بازیکن برای پرسپولیس گل می‌زند، اما اگر قرار باشد پولش را درست ندهیم او هم قهر و شکایت می‌کند. من از درویش خواهش دارم هرطور که شده پول لوکادیا و بقیه بازیکنان را سر موقع بدهد تا دیگر دغدغه مالی نداشته باشند.

حمایت تمام قد یک پرسپولیسی از خرید جذاب تیمش

وی در مورد افت شدید مهدی عبدی هم گفت: عبدی قبلا نشان داده بازیکن خوبی است. او همین الان هم بسیار جوان است و نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که بزرگی کند. عبدی باید شرایط خودش را بهتر کند و از بازی کردن کنار لوکادیا هم استفاده ببرد. به نظرم عبدی و پاکدل نباید از درخشش لوکادیا و حتی شیخ دیاباته بترسند بلکه باید با آن‌ها رقابت کنند تا سطح خودشان بالا برود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در خصوص شیخ دیاباته هم تاکید کرد: به نظرم دیاباته هنوز از نظر بدنی عقب است. سن او زیاد است و باید ببینم آیا همان دیاباته ۳ سال پیش استقلال است یا خیر. به هرحال او از فوتبال ما شناخت دارد و می‌تواند در خیلی از بازی‌ها به قول معروف برای پرسپولیس بازی در بیاورد. همه ما منتظر رونمایی از او و البته گل‌های ۳ امتیازی‌اش هستیم.