ائتلاف سعودی امنیت و ثبات ملت یمن را هدف قرار داد

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی » رهبر جنبش انصارالله یمن گفت که ائتلاف متجاوز سعودی علاوه بر ارتکاب تجاوزات نظامی و کشتارها، نبردی را برای هدف قرار دادن امنیت و ثبات ملت این کشور آغاز کرد.

وی گفت که ائتلاف سعودی با استفاده از عناصر تکفیری و غیره نهایت تلاش خود را برای اجرای طرح‌های جنایتکارانه همانند انفجارها، بکار بست.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی تصریح کرد که به لطف خداوند و تلاش‌های وزارت کشور و تمامی نهادهای امنیتی، ائتلاف سعودی در تحقق اهداف خود شکست خورد، دشمن برای ترور دولتمردان و شخصیت‌های مردمی مخالف این ائتلاف تلاش کرد و اغلب این تلاش‌ها ناکام ماند.

وی تأکید کرد که امنیت در اولویت مسئولیت‌های ما قرار دارد و وزارت کشور در چارچوب وظایف خود برای حمایت از ملت و برقراری امنیت و ثبات تلاش می‌کند.

بنابر گزارش شبکه المیادین، رهبر انصارالله یمن گفت: ائتلاف سعودی برای ضربه زدن به نهادهای امنیتی تلاش کرد، نهادهایی که برای خدمت به ملت و امنیت آن و دفاع از این ملت است اما ائتلاف سعودی زیرساخت‌های آن را هدف قرار داد اما با وجود همه این‌ها نهاد امنیتی امروز با قدرت و کارآمدی بالا پابرجاست.

ائتلاف سعودی امنیت و ثبات ملت یمن را هدف قرار داد

وی افزود که پیام ما به دشمن در این رژه نظامی این است که تلاش‌های آن در دستیابی به این نهاد امنیتی شکست خورد و ما به دشمنان درباره تداوم توطئه‌هایشان در هدف قرار دادن یمن، ملت و امنیت و ثبات آن هشدار می‌دهیم.

رهبر انصارالله تأکید کرد: امنیت یمن، به نفع همه ملت‌های همسایه عربی و اسلامی است.

رسانه‌های یمنی، عصر روز پنجشنبه، با انتشار تصاویری خبر دادند که نیروهای امنیتی این کشور در صنعاء رژه نظامی برگزار کرده‌اند.

بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی جنبش انصارالله یمن این رژه تحت عنوان «امنیت برای آن‌ها» با حضور صدها نیروی امنیتی این کشور و خودروهای زرهی در میدان «السبعین» پایتخت یمن برگزار شده است.