«آقای حکایتی ۲» در انتظار سرمایه است

بهرام شاه محمدلو پیرامون فعالیت اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول کار خاصی نیستم، پیشنهاداتی بوده اما به طور کلی شرایط به نحوی ایجاد نشده که بتوانم کار کنم، این یک انتخاب شخصی است اما کلا موقعیت مناسبی هم برای فعالیت ندارم.

شرایط برای کار کردن چندان مناسب نیست

وی درباره آخرین مراحل ساخت « آقای حکایتی ۲» ادامه داد: ساخت این مجموعه در انتظار به دست آوردن سرمایه و اسپانسر است، فعلا هیچ کسی برای ساخت «آقا حکایتی» پیش قدم نشده و تا وقتی بودجه مناسب نباشد نمی توان به سراغ ساخت آن رفت.

شاه محمدلو در همین رابطه اضافه کرد: در حال حاضر طرح، ایده و فیلمنامه ساخت آقای حکایتی ۲ کاملا آماده است، اگر بودجه تامین شود به راحتی و زودی می‌توانیم ساخت این پروژه را کلید بزنیم. اما فعلا همه چیز به تعویق افتاده است.

شاه محمدلو: برای ساخت آقای حکایتی ۲ باید صبر کنیم

وی درباره احتمال ساخت «آقای حکایتی ۲» تاکید کرد: برای ساخت قسمت دوم سریال «آقای حکایتی» شرایط مهیا نیست، شاید سال گذشته درباره ساخت این مجموعه صحبت می‌کردم اما امروز وضعیت تغییر کرده است، بالاخره برای ساخت یک مجموعه تلویزیونی باید بسیاری از شرایط مهیا شود تا بتوان به ساخت آن نزدیک شد.

شاه محمدلو در همین رابطه خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است اینکه برای ساخت آقای حکایتی ۲ باید بیشتر صبر کنیم، زیرا ساخت این برنامه نیازمند بودجه و برنامه ریزی درست است.

«آقای حکایتی ۲» در انتظار سرمایه است