متلک آتشین اسطوره استقلال به اسکوچیچ

آرش برهانی پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط استقلال در هفته های نخست لیگ برتر اظهار داشت:  ساپینتو با استقلال نسبت به مربیان خارجی دیگر تا اینجا خوب نتیجه گرفته. خوشحالم که در هفته آخر لیگ استقلال برد خوبی کسب و مردم را امیدوار کرد. برای هواداران استقلال هم جدایی مربیانی چون استراماچونی و شفر تجربه خوبی شده که عجولانه رفتار نکنند و به مربی تیم خود فرصت بدهند.

وی در خصوص حضور پر تعداد مهاجم درخط حمله ادامه داد:استقلال نفرات مهم و تاثیرگذاری در خط حمله جذب کرده و امیدوارم در پایان فصل بهترین آمار گلزنی و امتیازگیری را از آن خود کند.

اقای گل پیشین استقلال در خصوص عدم گلزنی شهباززاده در خط حمله تصریح کرد:از هواداران استقلال می‌خواهم با انتقادات بیجا، کاری نکنند سجاد را به راحتی از دست بدهیم. باید از این بازیکن حمایت شود و مطمئن باشید وی به زودی به یکی از بهترین و با کیفیت ترین بازیکنان استقلال تبدیل می‌شود..

برهانی در خصوص مدعیان قهرمانی در این فصل لیگ برتر خاطر نشان کرد:همه تیم‌ها شرایط خاصی دارند. سخت است که پیش بینی کنیم کدام تیم قهرمان می‌شود

وی در خصوص جدایی اسکوچیچ از تیم ملی ایران بیان داشت:همان زمانی که این مربی هدایت ایران را بر عهده گرفت با حضورش موافق نبودم چون کارنامه درخشانی نداشت. وقتی یک مربی اینگونه سرمربی تیم ملی ایران می‌شود از این مدلی رفتن او هم نباید تعجب کنیم.

متلک آتشین اسطوره استقلال به اسکوچیچ

مدیرآکادمی استقلال در خصوص اینکه چندی پیش توانست مدرک مربیگری A در کسب کند گفت:چند سال پیش مدرک B را گرفتم ولی فرصت نمی‌شد در کلاس‌های A شرکت کنم.حالا از آنجایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا الزام کرده که مربیان حتما باید مدرک A داشته باشند از فرصت استفاده کرده و در کلاس‌ها شرکت کردم.