عملیات استشهادی در رام‌الله؛ 5 صهیونیست زخمی شدند

منابع خبری عبری و عبری شامگاه امروز پنجشنبه از عملیات شهادت‌طلبانه در رام الله خبر دادند.

خبرگزاری شهاب به نقل از منابع عبری گزارش داد، این عملیات توسط یک شهروند فلسطینی در یک پمپ بنزین در منطقه مجاور جنوب غرب رام الله صورت گرفته است.

منابع عبری همچنین خبر دادند که عامل این عملیات، به شهادت رسیده است. شهاب هم خبر داد که در این عملیات، سه صهیونیست هم زخمی شده‌اند.

شبکه خبری العالم اما به نقل از شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که در جریان این عملیات، پنج صهیونیست زخمی شده‌اند. اطلاعات دقیقی از وضعیت جسمانی این صهیونیستها منتشر نشده است.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این عملیات منتشر نشده است. این تصویر از مجری عملیات منتشر شده است:

ساعاتی پیش هم، منابع خبر از عملیات علیه نظامیان صهیونیست در جنوب نابلس خبر دادند. در این عملیات، یک نظامی صهیونیست، در نزدیکی «حواره» زخمی شده است. 

 عملیات استشهادی در رام‌الله؛ 5 صهیونیست زخمی شدند

این در حالی است که روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت گزارش داد که نظامیان صهیونیست به سمت عامل این حمله استشهادی، تیراندازی کردند و زخمی شده است. این روزنامه، وضعیت مجری عملیات را «وخیم» توصیف کرده است.

در همین ارتباط، منابع خبری سیزدهم شهریور ماه جاری، از تیراندازی به سوی یک اتوبوس حامل شهرک‌نشینان صهیونیست در منطقه «غور اردن» و زخمی شدن دست‌کم پنج شخص خبر دادند.

 عملیات استشهادی در رام‌الله؛ 5 صهیونیست زخمی شدند

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که عامل این عملیات ضد صهیونیستی، پنج گلوله به سمت شهرک نشینان صهیونیست شلیک کرده بود. کارشناسان بر این باورند که عملیاتهایی از این نوع، نشانگر این است که عملیات نظامی فردی فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها، پیشرفت چشمگیری کرده است.