ایران اینترنشنال رسانه یا اتاق جنگ؟
ایران اینترنشنال در سالهای اخیر در ظاهر یک رسانه به اتاق جنگی علیه ایران مقتدر تبدیل شده که دیگر هدف آن مانند روز روشن است.
سال ۹۶ بن سلمان که جنابت وی در ماجرای سلاخی جمال خاشقچی بر همه جهان اثبات شد گفت که جنگ را به داخل ایران می کشانیم، دقت کنیم می بینیم که این رسانه سعود به عنوان بازوی عملیات روانی در اختیار حاکمان آل سعود برای ایجاد اغتشاش و آشوب و در نهایت تجزیه ایران هستند.
 
در جنگ عبری- عربی علیه ایران، عربستان سعودی سعی کرده برای خوش خدمتی به آمریکا و اسراییل از هیچ نوع تلاشی فروگذار نکند.وهابیان آل سعود در ماجرای سوریه و در ایجاد جنگ داخلی در آن کشور نیز با پشتیبانی از داعش به صورت سخت افزاری و نرم افزاری به دنبال سرنگونی دولت بشار اسد بودند و حالا با آپدیت همین نسخه در کنار دشمنان انقلاب اسلامی ، دلارهای خود را در جهت جنگ روانی و دروغ گویی و لجن پراکنی علیه جمهوری اسلامی کنند.
 
آش بن سلمان با پروژه ایران اینترنشنال آنقدر شور شده که حتی صدای مخالفت اپوزیسیون ضد انقلاب را نیز درآورده است.
 
در ماجرای درگذشت مهسا امینی، ایران اینترنشنال با دعوت از گروههای تجزیه طلب نشان داد هدفی جز تجزیه ایران ندارد. در ماجرای شهادت تعدادی از هموطنان در شاهچراغ شیراز موضع منفعل این اتاق جنگ سعودی نشان داد حمایت آنها از داعش تنها یک ادعا نیست.ایران اینترنشنال و خبرنگاران آن نه تنها رسانه نیستند که سربازان جنگ علیه ایران می باشند و سلاحشان دروغ گویی و ایجاد آشوب و نا امنی در کشورمان می باشد.

وی می‌افزاید: تلویزیون «ایران اینترنشنال»، آن‌گونه که مدیران آن می‌گویند، قرار است یک شبکه ماهواره‌ای ۲۴ ساعته‌ «سی‌ان‌ان» ایرانی‌ باشد.

هزینه سالانه‌ یک چنین تلویزیونی ده‌ها میلیون دلار است، بخصوص آن‌گونه که منابع نگارنده گفته‌اند، حقوق‌های کارکنان کنونی آن بسیار بیشتر از هر مقداری است که در رسانه‌های دیگر دریافت می‌کردند. این تلویزیون نه‌ تنها به آنهایی که در برنامه‌ تلویزیونی آن شرکت می‌کنند و به عنوان مثال، مصاحبه می‌شوند، پول خوبی‌ پرداخت می‌کند، بلکه اگر لازم باشد مخارج مسافرت آنها به لندن را هم می‌پردازد تا شخصاً در استودیوها حضور یابند. پس سؤال مهم این است: هزینه این تلویزیون چگونه تأمین می‌شود؟