بی‌تفاوتی مربی پرسپولیسی برای خرید بازیکن

تمرینات تیم نساجی طبق برنامه پس از تعطیلات از دوشنبه هفته جاری آغاز می‌شود. مسئولان چند زمین را برای تمرین در تهران در نظر گرفتند که در نهایت از بین زمین هما و پژوهشگاه بهترین آن را برای آماده‌سازی تیم در نظر می‌گیرند. طبق برنامه شاگردان حمید مطهری از ۸ آذر راهی ترکیه می‌شوند و اردوی تدارکاتی را برگزار می‌کنند. این اردو ۱۰ روزه است و پس از آن به تهران برمی‌گردند.

باشگاه نساجی سعی کرده است کلیه خواسته‌های کادرفنی را به مرحله اجرا در آورد تا تیم دغدغه‌ای برای آماده‌سازی نداشته باشد.

باشگاه نساجی در ابتدای تعطیلات همانطور که قبلا اعلام کرده بود احمد موسوی را جذب کرد و از آن پس مطهری لیستی برای بازیکن جدید نداده است.این درحالی استکه تیم نساجی سه جای خالی دارد و می‌تواند بازیکن به خدمت بگیرد‌.

مطهری در ابتدای فصل نیز ریخت و پاشی در فصل نقل و انتقالات نداشت چرا که شاکله این تیم از دو فصل قبل حفظ شده است. بیش از ۵۹ درصد بازیکنان فعلی برای فصل بعد قرارداد دارند. مالک و مدیریت باشگاه با برنامه‌ریزی خوب هر ساله قرارداد‌ها را قبل از اتمام تمدید کردند.

تیم نساجی با این برنامه‌ریزی به نوعی در هزینه جذب بازیکن صرفه‌جویی می کند چرا که آنها به عنوان‌ بخش خصوصی شرایط رقابت با تیم‌های دولتی  و صنعتی را ندارند. از این رو با توجه به تورم موجود و افزایش مبلغ قرارداد بازیکن یک میلیاردی به ۱۰ میلیارد، با تمدید قراداد قبل از پایان موعد آینده‌نگری می‌کنند تا در این وضعیت اقتصادی دوام بیاورند.

از طرفی باشگاه نساجی تا کنون و تا قبل از تعطیلات ۴۰ تا ۴۵ درصد پول بازیکنانش را پرداخت کرده است. از آنجا که بخشی از پرداخت بازیکنان ماهیانه است و سرموعد هر ماه پرداخت شده ‌است مشکلی بابت پول بازیکنان ندارند.