سردار سلیمانی: دولت آمریکا در آستانه فروپاشی است

سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در مجمع بسیجیان چهارمحال و بختیاری گفت: امروز رسالت سنگین گام دوم انقلاب بر دوش ماست و شرایط بین‌المللی شرایطی خاص است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز ۱۳ آبان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ملت ایران در یک پیچ تاریخی است و با تفکر راهبردی همراه با اقدام و نگاه میدانی می‌توان از این پیچ به آسانی عبور کرد.

وی با اشاره به لزوم شناخت همه‌جانبه مکان و زمان افزود: هر ملتی که فاقد بینش باشد به سادگی از صفحه سیاسی روزگار حذف می‌شود همانگونه که تا به امروز ملت‌های فاقد بصیرت و فاقد رهبران دوراندیش و شجاع دچار این موضوع شدند.

سلیمانی با بیان اینکه ملت ایران ملتی بصیر و با تفکر راهبردی است، بیان کرد: اینکه ملت ایران از دانش بروز و کامل و هدایت‌های جامع برخوردار است واقعیتی غیرقابل انکار است.

وی تصریح کرد: غرب همواره تلاش کرده قدرت مسلط جهان شود و در این راستا نهضت ترجمه کتب اسلامی در کانون توجه قرار گرفت و توانستند قدرت را در دست بگیرند اما با پیروزی انقلاب انتقال قدرت از غرب به شرق آغاز شد.

سلیمانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی تنها سقوط پهلوی نبود بلکه سرآغاز یک تغییر بزرگ در تاریخ بشریت شد و حضرت امام(ره) توانست مفهوم قدرت را تغییر دهد و ثابت کرد با تکیه بر قدرت نرم می‌توان بر پیچیده‌ترین و مستحکم‌ترین قدرت‌های دنیا پیروز شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا فاقد قدرت اعمال است و نمی‌تواند به صورت موثر از توانایی‌های خود استفاده کند، ادامه داد: با تمام هزینه‌ای که در عراق کرد نتوانست پیروزی نظامی را به پیروزی سیاسی تبدیل کند و این فقط به این دلیل است که قدرت انقلاب اسلامی جلو آن‌ها قد علم کرده بود.

بشریت به پایان روزهای تاریک نزدیک شده است

وی با اشاره به اینکه بشریت به پایان روزهای تاریک نزدیک شده و به صلح و آزادی خواهد رسید، گفت: آمریکا و صهیونیسم تلاش دارد با ایجاد زبان مشترک، کالای مشترک و فهم مشترک، فهم مردم را به نفع خود تغییر دهد و رسانه را موثرترین ابزار خود قرار دهد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی سرمایه‌گذاری فرهنگی، اقتصادی و سیاسی آمریکا را برهم زده است و هر سرمایه‌گذاری که در راستای دولت‌سازی در مناطق مختلف جهان انجام دادند با شکست روبرو شده و موضوع غیرقابل کتمان این است که دولت آمریکا در آستانه فروپاشی است.

وی با بیان اینکه موجودیت رژیم صهیونیستی امنیتی است و این موجودیت در حال فروپاشی است، تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در حال گسترش در دنیاست و به حول قوه الهی اولین پیروزی انقلاب در گام دوم، سقوط رژیم صهیونیستی است.

سلیمانی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) وعده ساقط شدن رژیم صهیونیستی در این قرن را داده بود، اظهار داشت: مسلمانان از مسیر جبهه مقاومت وارد می‌شوند و به زودی قدرت از آمریکا گرفته می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در غرب هیچگونه گفتمان رهایی‌بخشی وجود ندارد، عنوان کرد: گفتمان آینده‌ساز انقلاب اسلامی در حال رشد در کشورهای اروپایی و آمریکایی است.

روحیه مقاومت شرط پیروزی ملت‌هاست

وی با اشاره به اینکه شرط پیروزی ملت‌ها فقط قدرت نظامی نیست، افزود: یکی از شروط پیروزی هر ملتی وجود روحیه مقاومت است که ملت ایران در دفاع مقدس این روحیه را نشان داد و امروزه ثابت کرد ایران در کنار هر کشوری قرار گیرد آن کشور موفق می‌شود.

سلیمانی گفت: آشوب‌های اخیر در کشور با عده‌ای فریب‌خورده و افراد بی‌اطلاع از سیاست‌های موجود انجام شد که آمریکا و صهیونیسم بداند نه این آشوب‌ها نه تحریم‌های سخت ایران را متزلزل نمی‌کند و ایران در حال تبدیل شدن به یک قدرت جهانی است.

وی یادآور شد: ایران مستقل و قوی هدفگذاری شده هر چند مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد اما علت آن تنها سیاست‌های غلط است که با روی کار آمدن دولت سیزدهم و جراحی اقتصادی مشکلات اقتصادی نیز به زودی برطرف می‌شود.

تحقق دولت اسلامی در گام دوم انقلاب

سلیمانی با بیان اینکه تحقق دولت اسلامی در گام دوم رقم می‌خورد، ادامه داد: زمانی که الگوی جمهوری اسلامی تکامل پیدا کند و تکثیر شود تمدن‌سازی آغاز می‌شود و این زنگ خطری برای صهیونیسم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: آمریکایی‌ها حتما پاسخ دشمنی‌های خود را دریافت می‌کنند و انقلاب اسلامی در مسیر خود مستحکم و سازنده پیش می‌رود و با تکیه بر این قدرت می‌توان بشر گرفتار از ظلم را نجات داد.

وی در پایان با اشاره به اینکه از طرح‌های بسیجیان پشتیبانی می‌شود، تصریح کرد: با هم‌افزایی مسائل و مشکلات مردم را حل کنیم و تلاش کنیم با به میدان آوردن مردم در چهارمحال و بختیاری این استان را استانی الگو کنیم و با ایجاد طرح‌هایی در راستای جهاد تببین با جوانان حرف بزنیم تا بدانند کجا بودیم و به کجا رسیدیم.