در جنگ شناختی و ترکیبی؛ سکوت جایز نیست

مهدی عرب صادق معاون سیاسی حزب موتلفه  با اشاره به حرمت شکنی‌های انجام‌شده در اتفاقات اخیر نسبت به نام‌های جلاله خداوند و نمادهای مذهبی و ایرانی - اسلامی، اظهار داشت: الله خالق هستی و انالله به معنای برای خدا هستیم و کلمه الله برترین است. مظهر وحدت برهمه عالم هستی و اسلام و جهان خلقت و فطرت برمبنای توحید است و بر این اساس پرچم بر پایه سه رنگ با مفهوم؛ رنگ سبز علامت تقدس و سفید علامت آرامش و سرخ نشان شور و شعف قرار داده شده است.

پرچم ایران اسلامی؛ پرچم ائمه و انبیا

وی افزود: طرح الله در پرچم مبارک جمهوری اسلامی ایران بازتاب گفتمان انقلابی و اسلامی است. الله نماد عدالت و معنویت در انقلاب امام روح الله علیه کفر و کبر است و به گفته رهبر معظم انقلاب پرچم انقلاب، پرچم ائمه و انبیاست. 

عرب‌صادق با اشاره به تعداد تکرار شعار اللّه اکبر در پرچم، تصریح کرد: این شعار به نشانهٔ 22 بهمن (روز بیست و دوم از ماه یازدهم سال)، یازده بار به صورت نواره در مرز رنگ سبز با رنگ سفید و یازده بار به صورت نواره در مرز رنگ سرخ با رنگ سفید (در مجموع 22 بار) و به خطّ بنّایی (یعنی همان خطی که شعار اللّه اکبر بر بالای مناره‌های مساجد با آن نوشته می‌شود) تکرار می‌گردد. نشان الله سرخ رنگ که در مرکز پرچم جمهوری اسلامی ایران درج می‌گردد، عبارت لااله‌الاالله است. طرح پرچم در مجلس خبرگان قانون اساسی نیز به تصویب رسید و در اصل 18 قانون اساسی آمده است "پرچم رسمی ایران به رنگهای سبز و سفید و سرخ با علامت مخصوص جمهوری اسلامی و شعار «الله اکبر» است."

معاون سیاسی حزب موتلفه، در پاسخ به سوال خبرنگار سراج24 درباره حمایت علنی مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: یک ملتی که در سال ۵۷ انقلاب کرده، پای انقلاب ایستاده و انقلاب مال مردم است و خود مردم ایستادند و آن را از گزند دشمنان خود حفظ خواهند نمود، همانطور که این مردم، حمایت علنی خود را در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دادند.

همه آزادیخواهان جهان، پای کار انقلاب 

مهدی عرب صادق با بیان اینکه مردم در تمام این سال های پرفراز و نشیب، حمایت خود را نشان داده اند، اضافه کرد: البته در این میان هم تعدادی فریب خوردند و این یک امر طبیعی است، زیرا ملت و انقلاب اسلامی ایران، دشمنان زخم‌خورده و قسم‌خورده‌‌ای دارد. چون این ملت، مانع دزدی نفت یاغیان بین المللی شدند و پایگاه آمریکا را به هم ریخته‌ و جای ژاندارم منطقه، بیداری اسلامی آورده‌اند. آیا از دشمنی که این همه توسط مردم و ملت جمهوری اسلامی ایران تحقیر شده، انتظار سکوت دارید؟  امروز همه آزادیخواهان جهان پای کار انقلاب اسلامی ایستاده اند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به هجمه همه‌جانبه آمریکا و مستکبرین جهان، بیان داشت: شیطان به تنگ آمده و با کمک دیگر ایادی خود، همه سرمایه ۴۳ ساله دشمنی شان را به میدان آوردند و بشدت از عدم همراهی مردم، عصبانی، ناراحت و مستاصل هستند. اقدامات کور در جامعه را باهدف ناامن‌سازی انجام می‌دهند تا التهاب خیابان را به هر قیمتی شده زنده نگهدارند.

در جنگ شناختی و ترکیبی؛ سکوت جایز نیست

ذهن‌های فریب‌خورده؛ سرمایه دشمن

عرب‌صادق با تاکید بر اینکه ذهن های فریب خورده در جنگ ترکیبی و شناختی یکی از سرمایه های دشمن  است، تصریح کرد: واضح بگویم اینجا فتنه نیست، پسا فتنه است و باید مدیریت شود، همانطور که قبلا هم گفتیم. امروز غبار ها کنار رفته و باید بمباران دروغ دشمن را خنثی کنیم، دشمن تلاش می‌کند در فضای فکری جامعه مین‌گذاری کند.

خیابان‌های ایران کانون خداجویی است نه ماجراجویی

معاون سیاسی حزب موتلفه ایران اسلامی،‌ اضافه کرد: ما در حزب موتلفه اسلامی طرح وفاق ملی احزاب و تشکل ها و مردم را پیشنهاد داده‌ایم و در جامعه این را به امید خدا اجرایی می کنیم. مردم می دانند خیابان های ایران کانون خداجویی است نه ماجراجویی. گله و اعتراض و انتقاد حق افراد یک جامعه است. امروز جامعه آرامش و امنیت اقتصادی را کمرنگ دیده و حق دارد، اما در وقت اغتشاش، اعتراض جایز نیست.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر و ترورهای ناجوانمردانه برعلیه مردم عادی که منجر به کشته‌شدن زنان و کودکان شده‌، اظهار داشت: اکنون وقتی است که همه باید با اتحاد و یکپارچگی مثال‌زدنی خود، همچون گذشته فریاد برائت از آشوبگران و تروریست‌ها را سر دهیم و از نظام جمهوری اسلامی ایران بیشتر حمایت کنیم، البته ملت ما همواره در بزنگاه ها پرقدرت وارد شده اند. والله قسم امروز دشمن در کف خیابان های ماست و سودش در برآورده نشدن اعتراضات مردم است.

غفلت مسئولین فرهنگی در جنگ شناختی

پژوهشگر سیاسی با اشاره به اینکه در زمینه فرهنگ کوتاهی شده، تاکید کرد: دشمن حتی به اتاق خواب فرزندانمان رخنه کرده است. برخی مسئولین فرهنگی در این جنگ شناختی غفلت کردند که امروز به اینجا رسیدیم. همه ما مسئولیم که دایره اطراف خود را از بمباران دروغ و شبهه دشمن حفظ کنیم .

مهدی عرب صادق درباره اینکه در جنگ شناختی؛ شناخت حق از باطل، راست از دروغ، بسیار سخت است و به یک بصیرت نیاز دارد، گفت: در این جنگ، کشته نیروهای خودی برای نیروهای دشمن محاسبه می‌شود و زخمی‌اش را نمی‌توان به سادگی شناسایی و درمان کرد. این جنگ، نه زمان دارد و نه مکان. جنگ شناختی؛ الگوسازی می کند و حرمت‌شکنی و غبارافکنی می‌نماید.

ضرورت تبیین و بیدارسازی مردم در جنگ ترکیبی

وی با اشاره به دشمنی دیرین آمریکا و غرب با مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران، افزود: اینها از آغاز انقلاب اسلامی، تهدید به حمله نظامی کردند. بارها روسای جمهور آمریکا از سرنگونی نظام اسلامی ایران گفتند، کارتر دشمنی علنی را شدت داد، حمله به طبس کردند و کودتای نوژه و فتنه های چهارگانه و پنجگانه و جنگ تحمیلی را علیه مردم ایران انجام دادند و ما را تهدید به بمباران هوایی کردند. اینها کسانی هستند که حلبچه را بمباران شیمیایی کردند و هواپیمای مسافربری ایران را ساقط کردند و الان جنگ روانی و جنایت داعش‌گونه در حرم شاهچراغ شیراز، ایذه، اصفهان و خیابان‌ها و جاده‌ها را انجام دادند.

معاون سیاسی حزب موتلفه در پایان بر ضرورت آگاهی‌رسانی به ملت، روشنگری و تبیین، بیدار کردن مردم در جنگ ترکیبی امپراتوری دروغ تاکید کرد و این مهم را وظیفه ملی انقلابی و ولایی مردم ایران و مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.