اعتراف جالب ستاره انگلیس پس از حضور در جام جهانی

کانر گلگر هافبک ملی‌پوش باشگاه چلسی اعتراف کرده که از دعوت گرت ساوتگیت برای حضور در  جام جهانی 2022  متعجب شده است.

به گزارش پارس فوتبال، هافبک میانی جوان آبی‌های لندن، پس از نمایش های فوق‌العاده‌ای که از خودش ارائه داد به باشگاه چلسی بازگشت و موفق شد امسال به تیم اصلی نیز راه یابد.

کانر گلگر 22 ساله، در این فصل از مصدومیت هافبک های چلسی نهایت استفاده را کرده و در 18 دیدار برای چلسی به میدان رفته است.

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلستان، نام گلگر را در لیست خود برای حضور در جام جهانی قطر گنجاند اما گلگر با وجود مشکلاتی که در طول فصل برای خودش و چلسی به وجود آمد انتظار این دعوت از طرف او را نداشت.

او در این باره گفت: راستش را بخواهید انتظار این دعوت را نداشتم. واضح است که امیدوار بودم فرصتی در اختیارم قرار بگیرد، اما به هر حال کمی شگفت‌زده شدم. در این فصل من فوتبال با ثباتی در چلسی بازی نکردم و ما در باشگاه به عنوان یک تیم، عملکردی عالی نداشته‌ایم، چیزهای زیادی برای بهبود در تیم وجود دارد و من اطمینان دارم که این کار را انجام خواهیم داد.

اعتراف جالب ستاره انگلیس پس از حضور در جام جهانی

گرت ساوتگیت به وضوح علاقه خاصی به این هافبک دارد و البته که از او توقع دارد تا درخششی را که در کریستال پالاس داشت، در این جام جهانی نیز تکرار کند. اگرچه ممکن است گلگر بازی های انگلستان را از ابتدا شروع نکند اما گرت ساوتگیت نیاز دارد که از ترکیب خود به صورت کامل استفاده کند تا به هدف مدنظرشان که قهرمانی در جام جهانی است دست یابند.