قوه قضائیه با سلبریتی‌هایی که به اغتشاشات دامن می‌زنند برخورد کند

زهره سادات لاجوردی عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: از ابتدای اغتشاشات به دلیل فضاسازی‌هایی که توسط سلبریتی‌ها صورت گرفت، صف اعتراضات از اغتشاشات قابل تفکیک نبود و این افراد سعی داشتند تا با گل‌آلود کردن آب، ماهی خود را بگیرند و افراد مغرض با این کارها در جهت برهم زدن امنیت کشور حرکت کنند.

 

وی افزود: این افراد مغرض با فضاسازی‌هایشان اجازه ندادند که صدای افراد معترض شنیده شود و از ابتدای این ناآرامی‌ها ما شاهد اظهارنظرهای خلاف واقع سلبریتی‌ها بودیم.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: اظهارنظر خلاف واقع سلبریتی‌ها باعث شد تا به اغتشاشات در کشور دامن زده شود و اگر از همان ابتدا با افرادی که بدون دلیل و مدرک به اغتشاشات دامن زدند و اتهاماتی را به مجموعه نظام و از جمله نیروی انتظامی زدند و دلیل و سند و مدرکی برای این اظهاراتشان ارائه نکردند برخورد لازم صورت می‌گرفت، ما دیگر شاهد ادامه این روند نبودیم.

لاجوردی

لاجوردی خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل اینکه متأسفانه سلبریتی‌ها هر آنچه به ذهنشان می‌رسد به خود اجازه می‌دهند که آن را عنوان کنند و این مسئله باعث شده که آتش‌بیار معرکه باشند.

وی افزود: قوه قضائیه باید سریع و صریح با کسانی که بدون هیچ مدرکی اتهاماتی را مطرح می‌کنند و فضای جامعه را متشنج می‌کنند، داشته باشد و با قاطعیت در این زمینه اقدام کند تا اینکه هر کسی به خود اجازه ندهد براساس ظن و گمان خود و بدون دلیل و مدرک صحبت‌هایی را مطرح کند.