موشک هایپرسونیک ایران نگران‌کننده است یا کلاهک هسته‌ای رژیم صهیونیستی

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در خصوص ابراز نگرانی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نسبت به ساخت موشک هایپرسونیک توسط ایران، گفت: تولید تجهیزات نظامی مربوط به حوزه دفاعی است لذا گروسی نمی تواند تقویت بنیه دفاعی ایران را زیرسوال ببرد و موجب نگرانی بداند.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروزه کشورهای متعددی در دنیا هستند که کلاهک های هسته‌ای دارند اما هیچگاه مشاهده نشده که مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نسبت به آنها موضع گیری کند که بیانگر رویکرد متناقض گروسی است.

وی ادامه داد: همچنین رژیم غاصب صهیونیستی نیز هیچگاه تعهدات آژانس را نپذیرفته و دارای کلاهک های هسته ای است که این اقدام انها سبب ایجاد ناامنی در منطقه شده است؛ چرا گروسی نسبت به این موضوع ابراز نگرانی نمی کند؟.

موشک هایپرسونیک ایران نگران‌کننده است یا کلاهک هسته‌ای رژیم صهیونیستی

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه غربی ها از هر موضوعی استفاده سوء می کنند تا روند گفتگوها را به بن بست بکشانند و در این راستا مدیر کل آژانس نیز یکی از این بازیگران است.

عضو فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: هر چند باید یادآور شد کشورمان در مسیر توسعه و تقویت حوزه دفاعی خودش هیچگاه کوتاه نیامده زیرا خط قرمز است و بر پایه داشن بومی در این راستا حرکت کرده است.