ساخت بیمارستان اسلامشهر پس از ۱۴ سال توقف به پیشرفت ۷۳ درصدی رسید

دکتر بهرام عین‌اللهی امروز در حاشیه بازدید رئیس جمهور از بیمارستان 400 تختخوابی شهرستان اسلامی اظهار کرد: این پروژه از سال 87 شروع شده است و اکنون 14 سال که از عمر این پروژه سپری می‌شود.

وی یادآورشد: سال گذشته این پروژه 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در مدت 13 سال فقط 30 درصد عملیات عمرانی آن پیش رفته بود که از سال گذشته با استقرار دولت مردمی تا امروز به 73 درصد رسیده است.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در برنامه اجرایی این بیمارستان، طرح را مرحله بندی کردیم، افزود: ساخت بیمارستان اسلامشهر در دولت سیزدهم به پیشرفت 73 درصدی رسید.

وی گفت: در مرحله نخست بناست بخش درمانگاه‌ها و اورژانس تکمیل و در مرحله دوم بخش درمانی و بستری این بیمارستان آماده و افتتاح شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی بخش اورژانس و درمانگاه‌ها به 90 درصد رسیده و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم و بعد از موفقیت در مهار کرونا، وزیر بهداشت چندین بازدید میدانی از پروژه بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر داشته است.

گفتنی است بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر سال 1387 کلنگ خورد و طبق قول مسئولان وقت قرار بود تا سال 1392 با تزریق چهار میلیارد تومان این بیمارستان تکمیل شود که تا سال گذشته پیشرفت فیزیکی آن به 30 درصد رسیده بود. این بیمارستان در زمینی به مساحت 62 هزار و 500 متر مربع و زیربنای 38 هزار و 500 مترمربع در 5 طبقه و در 2 فاز ساخته و تکمیل می‌شود.

ساخت بیمارستان اسلامشهر پس از ۱۴ سال توقف به پیشرفت ۷۳ درصدی رسید