راهنمای خرید بلیط پرواز تهران به یزد

یزد به عنوان مرکز استان یزد از کلان‌شهرهای ایران است. یزد سابقه تاریخی طولانی دارد و در اقتصاد کشور نیز پیشرو است. یزد از قطب‌های گردشگری، فرهنگی و پزشکی ایران است. این دلایل باعث شده این شهر به یکی از شهرهای پرتردد ایران و بلیط پرواز تهران به یزد به پرفروش‌ترین بلیط‌های پروازی تبدیل شود. ارتباطات مالی، کاری یا حتی تفریحی و فرهنگی بین دو کلان ‌شهر تهران و یزد، مسیر پروازی تهران به یزد را تقریباً در تمام طول سال شلوغ نگه می‌دارد. اگر به هر دلیلی از تهران به یزد در حال رفت و آمد هستید، یا برای اولین بار قصد سفر به یزد را دارید، این راهنمای خرید بلیط پرواز تهران به یزد از فلایور برای شماست تا بهترین بلیت پروازی را انتخاب کنید.

Untitled

مسیر پروازی تهران به یزد

مسیر پرواز تهران به یزد از پرترددترین مسیرها در خط پروازهای داخلی است. هر هفته بیشتر از 35 پرواز در این مسیر انجام می‌شود. به همین دلیل تقریباً در تمام طول هفته و ساعت‌های مختلفی از روز می‌توانید بلیط پرواز تهران به یزد را تهیه کنید. هنگام تعطیلات و مناسبت‌های مهم، بلیط‌های تهران به یزد  با سرعت بیشتری رزرو می‌شوند. اگر برای مناسبت خاصی قصد سفر به یزد را دارید بهتر است از چند روز قبل بلیط خود را تهیه کنید. تقریباً تمام ایرلاین‌هایی که پروازهای داخلی ارائه می‌دهند در مسیر پروازی تهران به یزد فعالیت دارند و دست کم 10 پرواز در طول هفته انجام می‌دهند.

مدت زمان پرواز تهران به یزد

فاصله هوایی تهران به یزد طبق مسافت هوایی 502 کیلومتر است. این مسافت معمولاً در پرواز 45 دقیقه‌ای طی می‌شود. مدت زمان پرواز تهران به یزد با توجه به شرایط آب و هوایی و مدت‌ زمان انتظار در فرودگاه و تأخیرهای احتمالی می‌تواند متفاوت باشد. به طور کلی پرواز تهران به یزد بیشتر از یک و نیم ساعت طول نمی‌کشد.

قیمت بلیط هواپیمای تهران به یزد

قیمت بلیت هواپیما تهران به یزد ثابت نیست و به عوامل متعددی بستگی دارد. تاریخ پرواز، ساعت پرواز، کلاس پروازی و ایرلاین در قیمت نهایی تأثیر می‌گذارند. از طرفی شرایط آب و هوایی نیز در قیمت بلیط پرواز تهران به یزد اثرگذار است. یزد آب و هوای گرم و خشکی دارد به همین دلیل تعداد مسافران در فصل گرم سال به شدت کاهش می‌باید. کاهش تعداد مسافران با کاهش قیمت بلیت‌ها همراه است. از اوایل پاییز و افزایش متقاضیان سفر به یزد، تعداد پروازها و قیمت‌ها نیز افزایش میابند.

خرید بلیط هواپیما تهران به یزد

برای خرید بلیط پرواز تهران به یزد، چه از نوع سیستمی یا چارتری و کلاس‌های پروازی مختلف، فقط کافیست در فلایور جست و جو کنید. برای این کار به سایت فلایور سر بزنید و در قسمت نوار جست و جو، مقصد و مبدأ و سپس تاریخ رفت یا برگشت را مشخص کنید. با کلیک بر روی آیکون جست و جو فهرستی از پروازهای تهران به یزد برایتان نمایش داده می‌شود. این پروازها از سمت ایرلاین‌های مختلف، کلاس‌های پروازی متنوع و با قیمت‌های مختلف ارائه می‌شوند. با استفاده از فهرست پروازهای فلایور مناسب‌ترین گزینه پرواز را برای خودتان انتخاب می‌کنید.

فرودگاه های پرواز تهران به یزد

عمده پروازهای داخلی از مبدأ تهران توسط فرودگاه مهرآباد انجام می‌شوند. فرودگاه مهرآباد شش ترمینال دارد که دو ترمینال آن به پروازهای داخلی اختصاص دارد. پرواز تهران به یزد از فرودگاه مهرآباد تهران شروع می‌شود و در فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد به زمین می‌نشیند. فرودگاه شهید صدوقی یزد در فاصله 10 کیلومتری مرکز شهر قرار دارد. این فرودگاه علاوه بر پروازهای داخلی، پروازهای خارجی نیز به کشورهای همسایه برنامه‌ ریزی می‌کند.

2

انواع پروازهای تهران به یزد

قبل از خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران به یزد، بهتر است با انواع کلاس‌های پروازی آشنا شوید. کلاس‌های پروازی مختلف نوع کیفیت، قیمت و خدمات حین پرواز را تعیین می‌کنند. کلاس‌های پروازی برای طیف وسیعی از مشتریان ارائه می‌شوند. هرکدام از این نوع پروازها امکانات رفاهی مختلفی را برای مسافران در نظر می‌گیرند. متداول‌ترین اصطلاحات نوع بلیط هواپیما به فرست کلاس، بیزنس کلاس و اکونومی تقسیم می‌شوند.

پروازهای فرست کلاس

فرست کلاس گران‌ترین و یا به اصطلاح لوکس‌ترین گزینه پروازی است. این پرواز امکانات و خدمات رفاهی لوکسی را به مسافرانش ارائه می‌دهد. معمولاً صندلی‌های اول هواپیما به گزینه فرست کلاس تعلق دارد. صندلی‌های فرست کلاس فضای باز بیشتر و راحت‌تری دارند که قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب دارند. بلیط‌های فرست کلاس سیستم‌های صوتی و تصویری، اینترنت و منوی باز انتخاب‌ غذا برای مسافرانشان فراهم می‌کنند.

پروازهای فرست کلاس به طور کلی راحت‌تر از پروازهای اکونومی یا بیزنس کلاس هستند اما در پروازهای داخلی با فاصله کم اولویت نیستند. در پروازهای خارجی و طولانی مدت، پروازهای فرست کلاس گزینه بهتری هستند.

پروازهای بیزنس کلاس

صندلی‌های میانی هواپیما به بلیط‌های بیزنس کلاس تعلق دارند. امکانات رفاهی بیزنس کلاس در حد کاملاً خوبی قرار دارند. استقبال از پروازهای بیزنس کلاس به قدری خوب بود که خیلی از ایرلاین‌ها، فرست کلاس را از لیست پروازهای خود حذف کردند و به بیزنس کلاس اختصاص دادند. در پروازهای بیزنس کلاس همه چیز در بهترین حالت خود قرار دارد.

پروازهای اکونومی

کلاس پروازی اکونومی یا همان اقتصادی، امکانات رفاهی و خدماتی کمتری دارد اما گزینه‌ای کاملاً اقتصادی است. بیشتر صندلی‌های هواپیما به بلیط‌های اکونومی تعلق دارند. این گزینه پروازی برای افرادی که متعدد سفر می‌کنند یا قصد دارند با قیمت مقرون به صرفه‌ای سفر کنند مناسب است. گزینه اکونومی برای پروازهای داخلی بهترین گزینه است. قیمت مناسب این بلیت با استقبال گسترده‌ای از طرف مسافران مواجه شده است. اکثر بلیط‌های پرواز داخلی به خصوص به مقاصد پر رفت و آمد، مانند بلیط تهران به مشهد، به صورت اکونومی به فروش می‌رسند.

3

کلام آخر فلایور

فلایور وب سایت جامع جست و جوی بلیط‌ پروازهای داخلی و خارجی است. هر کجای دنیا که مقصد سفرتان باشد، در سایت ما گزینه‌های متنوع پرواز با قیمت‌ها و شرایط مختلف پیش روی شما قرار دارد. این‌گونه می‌توانید بلیتی را رزرو کنید که نزدیک‌ترین حالت به ایده‌ آل شما است.

فرقی نمی‌کند چه کسی هستید و به کجا سفر می‌کنید، فلایور به هر نوع مسافری کمک می‌کند تا نه ‌تنها سفری مناسب و مقرون به صرفه داشته باشند، بلکه بهترین کیفیت را دریافت کنند.

شما با کمک فلایور و تنها با یک کلیک ساده می‌توانید از بین پروازهای مختلف، پرواز مناسب خود را انتخاب کنید. فلایور تمام مسیرهای داخلی و خارجی را پوشش می‌دهد و با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت‌ها، می‌توانید مقرون به صرفه‌ترین پروازها را برای خودتان پیدا کنید.

شما با کمک آخرین بروزرسانی‌های لحظه‌ای بلیط‌های هواپیما، تنوع پرواز و قیمت‌ها، یک قدم جلوتر خواهید بود و می‌توانید با خیال آسوده بلیط خود را رزرو کنید. پشتیبانی 24 ساعته فلایور به شما کمک می‌کند که سفری آسوده و راحت را تجربه کنید. فلایور در تلاش است که هر روز رضایت خاطر بیشتری برای مشتریان خود فراهم کند؛ اینگونه ما به مسیر و جایگاه خود بیشتر افتخار خواهیم کرد.